Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Et litt dumt spørsmål, men mannen skal ta en ny sædprøve på riksen til uka, og i brevet står det at prøven tas hjemme og fraktes kroppstemperert til riksen... Mitt sprøsmål er da: hvordan holde prøven kroppstemperert??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får jo nesten gjøre det på sykhuset da:) vanskelig ellers tror jeg

Skrevet

De sa til oss at å ha den i bokselommen holt, bare du får levert den innen en time! Min mann har tatt den på sykehuset de siste gangene! Litt mindre stress! ;-)

Skrevet

Under armen er det også lunt og godt. Går fint det :-)

Skrevet

Takk for svar! Det står i brevet at den skal tas hjemme for oss som bor under 1,5 time fra sykehuset. Kanskje lettest å ta den på toalettet på sykehuset:-/

Skrevet

Mannen min tok den på Riksen. Vi bor bare 30 min unna men man vil jo ikke ta noen sjanser ;)

Skrevet

Vi bor bare 10 min unna, men tror vi satser på at han tar den på sykehuset ja:-) - for å være på den sikre siden!

Skrevet

Mannen min tar det hjemme. Vi bor ca 25 minutter unna og det har ikke vært noe problem. Vi hadde uttak i går og det var -15 ute da vi dro hjemmefra. Prøven var fin den og befruktet 4 egg:-)

Gjest Trulte med to små
Skrevet (endret)

Jeg hadde prøven mellom puppene ved en anledning HOHO!! ;)

Vi lo av det og ga den til han før vi kom dit vi skulle, men det gikk fint det!

Endret av <3LYKKE<3
Skrevet

he he, den var original Lykke:-) Takk for alle tips- dere er gode!

Skrevet

Mannen min fikk beskjed om å ta den på Riksen. Hadde egne rom til formålet.

Mannen var snurt fordi jeg ikke ble med han på Riksen. Var vist mange som hadde med seg kona!

Skrevet

jeg var med mannen inn på prøverommet :P en litt spesiell følelse... hehe... men det gikk det og :)

ellers så fikk vi beskjed om at vi kunne ha den i en ullsokk!

Skrevet

Dro avgårde til riksen i dag morres med sædprøven mellom puppene;-) Men tror du ikke at da vi ankom riksen for å levere prøven fikk vi beskjed om at maskinen var ødelagt, og at vi måtte komme tilbake om 3 uker.............................. Utrolig hvor stort relativt små problemer kan bli i denne ivf-verdenen, men jeg fikk en skikkelig nedtur i dag:-( Pleier å holde meg ganske positiv, men blir gal av denne ventingen!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...