Gå til innhold

Mascara kun på de øverste øyevippene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid gjort det sånn, men det er først og fremst fordi vippene mine er såpass mørke fra før at jeg ikke trenger mascara der. Jeg bruker mascara på de øverste vippene for å få tykkere vipper.

Anonym poster: 73151e34c28c6e685d041030b4f9119e

Annonse

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Jeg har så lange vipper at om jeg tar på de nederste ser jeg bare rar ut - og da er jo vitsen litt borte .p

Men jeg har mørke vipper i utgangspunktet da, så det blir kanskje ikke så synlig at jeg bare har oppe.

Alt man skal diskutere, kjenner jeg nå :D

Annonse

Aldri brukt mascara nede jeg, men så har jeg sorte vipper i utgangspunktet, så det blir jo ikke store forskjellen. Bruker mascara oppe kun for å gjøre vippene litt fyldige.

Anonym poster: bbd3832d351d391aaf510ee1fff5d9a5

Må bruke opp og nede.

Alle ser helt dust ut med bare maskara på de øverste vippene.

Jeg er helt sikker på at du ikke ville sett at jeg kun bruker mascara kun oppe. Faktisk.

Anonym poster: 73151e34c28c6e685d041030b4f9119e

Jeg bruker kun oppe av den gode grunn at det ser helt jævlig ut når det bare klomper seg på de nederste:-P

Til gjenjeld (?) bruker jeg grå eyeliner på nederste vippekant.

Og de som kommenterer at folk ser dumme ut uten mascara nederst.. jeg har sett mange som har mascara nederst, og de ser ut som skrømt enkelte av de. jeg synes det er mer harry enn å ikke ha på mascara der;-)

Så alt i alt: øyet som ser;-)

Har aldri brukt mascara nede, ser helt latterlig ut.

Og siden jeg ser latterlig ut med mascara nede, så antar jeg at alle ser latterlig ut med mascara nede.

Konklusjon. Alle ser helt latterlig ut med mascara nede.... ?

Anonym poster: 8d9210034c114d59a295b2d0756ba961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...