Gå til innhold

3D Ultralyd i Kr.sand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:) Noen som vet hvor de utfører 3D ul i kr.sand eller nærheten??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok på røntgensenteret i uke 12,men tror hun som utførte den har slutta. Tror elvebredden legesenter også driver m dette?

Skrevet

Ups,hadde vanlig ul der,ja...men hør m det legesenteret,mener jeg har hørt bekjente har vært der:) Oppdater gjerne når du blir klokere:)

Skrevet

Står på røntgensenteret sine sider at man kan få 3D ul der, og ei venninne av meg gjorde det der :) Er bare å ringe ned å høre :)

Skrevet

Var inne å så nå. Står at tilbudet om svangerskaps ul er avviklet fra 1.1.13.

Skrevet

De tar ikke 3D i verken kr-sand eller arendal lenger. Jeg har bestilt time i tønsberg :)

Skrevet

takk for svar:) Hvor i Tønsberg?

Skrevet

Hei!! Er det ingen som utfører 3D UL i nærområdet deres ??? Virkelig??? Må dere helt hit til Tønsberg for å få utført det ? Ble nesten sjokka jeg nå..,

Men her er iallefall der jeg går til 3D UL ;)

Helsesenter1 i Kong sverres gate i Tønsberg. Gyn heter Michael Nicolaidis og er spesialist i fosterdiagnostikk, og en MEGET hyggelig mann i tillegg ;)

Skrevet

Www.Helsesenter1.no er forresten hjemmesiden deres. Der finner dere Oversikt over ledige timer, og så er det bare å bestille over nettet. Veldig praktisk.

Skrevet

Hei!! Er det ingen som utfører 3D UL i nærområdet deres ??? Virkelig??? Må dere helt hit til Tønsberg for å få utført det ? Ble nesten sjokka jeg nå..,

Helsesenter1 i Kong sverres gate i Tønsberg. Gyn heter Michael Nicolaidis og er spesialist i fosterdiagnostikk, og en MEGET hyggelig mann i tillegg ;)

D er der jeg oxo ska :)
Skrevet

Det er vel nermere med Stavanger?!? Men nei det er ikke noe i nærområdet til kr.sand lengre. De hadde det på røntgensenteret i kr.sand sentrum før. Men jordmor er sluttet og de skal ikke ansette noen ny. Så da blir det så:S Men men.

Skrevet (endret)

Www.Helsesenter1.no er forresten hjemmesiden deres. Der finner dere Oversikt over ledige timer, og så er det bare å bestille over nettet. Veldig praktisk.

Da har jeg bestilit time:D Tusen takk for svar;) :D

Endret av Julispire11+julispire13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...