Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er i 4.pp har hatt følgende sykluslengder:

22.aug - 19.sept - 28 dager

19.sept - 17.okt - 28 dager

17.okt - 13.nov - 27 dager

13.nov - 10.des - 26 dager

10.des - 10.jan - 31 dager

Etter den siste, som var så lang tenkte jeg at jeg skulle teste med EL-tester for å sjekke når jeg har EL. Startet testing tirsdag denne uken, altså på dag 12 etter mens. Testet 2 ganger pr dag tirsdag, onsdag, torsdag, en gang fredag og nå på morgenen i dag (lørdag). Hver gang har det vært 2 streker, men test-streken har aldri vært sterkere enn kontroll-streken. Har EL allerede vært? Bruker tester fra billige-tester.no. Hadde jeg EL på mandag kanskje? Det vil jo indikere en superkort syklus nå. Noen som har erfaring med det? At om syklusen er forsinket en måned så er den ekstra kort måneden etter? Formen var ikke helt på topp i helga, så det ble lite sex da. Hadde natt til tirsdag, men spørs om vi har bomma helt på EL denne måneden da :( Æsj... Anser denne pp for ødelagt :( Bare å vente på mensen og så ta EL-test daglig etter mensen er ferdig...

Endret av Møøø
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144013137-eggl%C3%B8sning-og-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i 4.pp har hatt følgende sykluslengder:

22.aug - 19.sept - 28 dager

19.sept - 17.okt - 28 dager

17.okt - 13.nov - 27 dager

13.nov - 10.des - 26 dager

10.des - 10.jan - 31 dager

Etter den siste, som var så lang tenkte jeg at jeg skulle teste med EL-tester for å sjekke når jeg har EL. Startet testing tirsdag denne uken, altså på dag 12 etter mens. Testet 2 ganger pr dag tirsdag, onsdag, torsdag, en gang fredag og nå på morgenen i dag (lørdag). Hver gang har det vært 2 streker, men test-streken har aldri vært sterkere enn kontroll-streken. Har EL allerede vært? Bruker tester fra billige-tester.no. Hadde jeg EL på mandag kanskje? Det vil jo indikere en superkort syklus nå. Noen som har erfaring med det? At om syklusen er forsinket en måned så er den ekstra kort måneden etter? Formen var ikke helt på topp i helga, så det ble lite sex da. Hadde natt til tirsdag, men spørs om vi har bomma helt på EL denne måneden da :( Æsj... Anser denne pp for ødelagt :( Bare å vente på mensen og så ta EL-test daglig etter mensen er ferdig...

Foreslår at du i tillegg til EL-test måler din kroppstemperatur hver morgen. Hvis kroppstemp viser "høy" temp i tre rader på strekk så har du hatt eggløsning. Men les litt om det på nettet først for det er litt komplisert. Etter 18 pp er jeg fortsatt ikke gravid og har tatt EL-test i et helt år uten hell. Har nå gått over til å måle min temp og må si at jeg får masse info av det. Angrer at jeg ikke begynte med det før. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...