Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har datet en mann siden november ifjor og vi er som kjærester når vi er sammen..Ble kjent med han igjennom en dateside. Han er 3 år eldre enn meg og har også barn, slik som meg. Vi skrev med hverandre en god stund før vi traff hverandre for første gang. Begge var interessert i forhold evt samboer etterhvert om ting lå til rette for det. Jeg har blitt forelsket i han, men vet ikke helt hvor jeg har han. Han deler ikke så mye av følelsene sine.. Så jeg blir jo usikker på han... Har spurt hva han tenker videre med oss, men sier at han vil bli bedre kjent.,. Men jeg har vel kommet mer dit hvor jeg ønsker forhold med han. Jeg lurer på om jeg må ta det opp med han en gang til, for om han ikke er der hvor jeg er så er det vel bedre å bryte?! Blir jo bare verre å fortsette å treffes når man har følelser og så finner han kanksje ut at han har fått kalde føtter eller noe i forhold til følelser?! Noen som kjenner seg igjen? Anonym poster: d52b35eaa1bff7c38f7ca107c5352b00 Anonym poster: d52b35eaa1bff7c38f7ca107c5352b00
pip pip Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Det gikk litt fortere enn det for oss. Snakket litt sammen på sukker.no. Møttes på cafe en mandag. Men date søndagen etter. En uke senere hadde jeg "flyttet" inn. Var praktisk for oss. Jeg bodde for tiden hjemme hos mamma og pappa, en halvtime utenfor byen. Han hadde kveldsjobbing. Det falt seg veldig naturlig. Vi ble sammen i midten av januar. I juli var jeg gravid:) planlagt. Nå skal vi snart gifte oss. Vi har vært sammen i 4 år nå begge var veldig klare for forhold og familie da vi traff hverandre og det var full klick:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Ja, tror det der er typisk menn;) min var også sånn. Tenkte og tenkte. Traff hverandre i mai, ble kjærester i september. Jeg sa han måtte ta et valg, at jeg ikke orket usikkerheten det var.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Jeg begynte å date en fyr i oktober i fjor og i november, ca en måned etter første daten, så var vi kjærester. Men da vi snakket om når vi ble det, så satte vi det fra vår andre date, for det var den som utløste skredet oss to i mellom. 6 uker etter vi begynte å date så sa vi det store E-ordet til hverandre. Det har gått litt fort, men det kunne ikke gått på noen annen måte med oss. Alle par har sin måte å gjøre det på. Ta en prat med ham du dater, hvis du vil finne ut av det. Lykke til =) Anonym poster: 670efc013ec01988b6017d7c54b10674
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Jeg hadde hatt praten med min eks og vi var sammen vi var i ett forhold...da jeg tok han i utroskap sp sa han at vi aldri hadde vært i ett forhold. ... Men avklar det... Anonym poster: fd4df425e3ed76c5ad9f4d5b940de2f1
Nydag75 Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Hvis du ikke vet hva han føler eller vil etter 6 mnd ville jeg revurdert hele greia.... Behøver jo ikke forplikte seg til giftemål og samboerskap nå, men å være tydelig på hva man vil med noen gjensidige forpliktelser ville jeg forventet. Er du sikker på at han bare dater deg...? (prøver ikke å være slem) Eller kan det være klokt å grave litt om hans siste forhold for å se om det kan være en naturlig forklaring på hvorfor han er litt skeptisk til å åpne seg mer og forplikte seg?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Jeg vet at det var eksdama som gjorde det slutt.. Han har vært gift og har vært singel i 2år. Jeg har vært singel i flere år og kanskje vet litt mere hva jeg ønsker og er ute etter enn han... Jeg har sagt til han at jeg ikke ønsker at vi dater andre og han sa at han ikke dater andre.. Må vel ta den praten en gang til ja.... Hovedinnlegger... Anonym poster: d52b35eaa1bff7c38f7ca107c5352b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå