Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På termindagen 23 januar kom vår vakre prins til verden. 4290 g og 52 cm lang. Startet med mye kynnere den 22 og nedpress følelse og litt vanskelig for å gå. På kvelden var jeg veldig sliten så vi gikk å la oss tidlig. I elleve tiden begynte det å trekke i ryggen når kynnerene kom, skjønte det var eier. Fra kl 02 var det 10 min mellom. Så økte det på og kl 04 var det alt fra 3 til 5 min. Ringte da føden i Drammen hvor det var fullt. Fikk beskjed om å reise til Bærum. Når vi kom dit kl 05 hadde jeg 5 cm åpning. Sto mesteparten av fødselen med prekestol. Opp i fødselspenger, sto på knærne og plutselig gikk vannet. Fikk raskt trykketran og alt gikk fint til han skulle ut. Da satt han fast med skulderen. Fosterlyden sank og de ropte ring på lege. Plutselig var det 7 mennesker som trykket på magen og halte og dro i babyen, jeg presset det jeg maktet og mannen ropte pust. Ble veldig stresset da de ropte vi må få han ut. Så løsnet han endelig og kom ut. En stor flott gutt. Måtte bare sy noen få sting. Bortsett fra dramatikken som oppsto når han skulle ut så var det en flott fødsel. Tok 4 timer fra vi kom til sykehuset. Bærum var et flott sykehus å føde på. Nå har vi kommet hjem og skal kose oss. Satser på at storesøster på 15 måndag venner seg raskt til lillebroren hyling.

Lykke til alle dere som venter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144013112-da-var-han-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med den lille. Godt du sitter igjen med en god følelse selv om det ble litt dramatikk.

Hvor bor du ? Lurte bare siden du måtte sendes videre til Bærum fordi det var fullt. Om det ble langt.

Bra du er fornøyd med Bærum det har jeg også vært

Annonse

Gratulerer :) Dette er andre historien jeg leser i januar om at Drammen var fullt. og jeg skal føde der om et par uker. Blir jo litt smånervøs, vil ikke til hverken Bærum eller Kongsberg. Håper det ikke er så veldig vanlig :)

Jeg også begynner å lure på det her....

Annonse

Gratulerer med den lille. Godt du sitter igjen med en god følelse selv om det ble litt dramatikk.

Hvor bor du ? Lurte bare siden du måtte sendes videre til Bærum fordi det var fullt. Om det ble langt.

Bra du er fornøyd med Bærum det har jeg også vært

Bor på Tranby. Ble litt stresset med en gang men superfornøyd med Bærum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...