Gå til innhold

hvor mye skjønner en katt?

Anbefalte innlegg

Da jenta mi var baby tokk jeg alltid med katten på do. (jeg var redd den skulle legge seg på babyen)

Det har blitt en vane at jeg tar med meg katten på do, men jeg lurer på hvor mye den skjønner?

Noen ganger kniper den igjen øyene, akkurat som den var flau?

Anonym poster: 7148b5c32aba40ab503a912ce948ada9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144013026-hvor-mye-skj%C3%B8nner-en-katt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha. Kan jo hende den er flau, men hvis den ser på deg og liksom lukker øynene sakte, så betyr det at den er glad i deg.

Ene katten min blir ofte med meg på do. Bryter opp døra fra utsida hvis jeg glemmer å ta hu med meg (litt flaut hvis vi har besøk). Der koser hu seg helt vilt, stryker seg inntil beina mine og ruller seg på gulvet foran meg for å vise seg fram. Men nåde meg om jeg nærmer meg området hu har doen sin når hu er der og gjør sitt fornødne! Rare katten..

Hahaha. Kan jo hende den er flau, men hvis den ser på deg og liksom lukker øynene sakte, så betyr det at den er glad i deg.

Ene katten min blir ofte med meg på do. Bryter opp døra fra utsida hvis jeg glemmer å ta hu med meg (litt flaut hvis vi har besøk). Der koser hu seg helt vilt, stryker seg inntil beina mine og ruller seg på gulvet foran meg for å vise seg fram. Men nåde meg om jeg nærmer meg området hu har doen sin når hu er der og gjør sitt fornødne! Rare katten..

Hihi.. Da kommer katten med "kjærlighetserklæringer" når jeg sitter på do :P

Hihi.. Da kommer katten med "kjærlighetserklæringer" når jeg sitter på do :P

Den ser nok på det som en tillitserklæring at du vil ha den der. Katter inviterer ikke med seg hvem som helst på do de heller. ;)

Anonym poster: 212a93c8545fad7a93a2ae83e2127f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...