Drammensjente Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Hva slags erfaring har dere med tutekopper som brukes til f.eks vann? Hvilken har dere best erfaring med, liker best? Stod i butikken i sted og lurte på hvilken jeg skulle velge. Mam eller Avent? Endte med at jeg gikk ut uten kopp....
maxim Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Advent koppen med sugerør har jeg god erfaring med
Vogndilla Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Vi har avent tuter som passer flaskene våre, valgte de fordi vi allerede hadde flaskene og de funker bra -men jeg vet ikke hva som er best
.Lillemy. Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Har prøvd mange tutekopper, de vi er mest fornøyd med for de minste barna er Mam. Minste har brukt Mam sin fra han var 4 mnd, han som aldri har tatt tåteflaske, han drakk av denne fra første stund. Når de blir eldre er Avent sin kopp med sugerør kjempe god. Tupperware sin kopp er også bra. Avent sine fra 6 mnd som skal være dryppfri, begynner alltid å lekke eter et par gangers bruk.
☆☆☆ Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Det første ho tok, lenge før ho godtok flaske, var avent sugerørkopp. Var vel 7 mnd. Tutekopp er ho ikkje glad i.
Vogndilla Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Når de blir eldre er Avent sin kopp med sugerør kjempe god. Tupperware sin kopp er også bra. Avent sine fra 6 mnd som skal være dryppfri, begynner alltid å lekke eter et par gangers bruk. Jeg har 6stk sånne dryppfrie avent tuter som jeg har hatt i fem år, de drypper ikke?
maxim Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Når de blir eldre er Avent sin kopp med sugerør kjempe god. Tupperware sin kopp er også bra. Avent sine fra 6 mnd som skal være dryppfri, begynner alltid å lekke eter et par gangers bruk. Jeg har 6stk sånne dryppfrie avent tuter som jeg har hatt i fem år, de drypper ikke? De gamle er mye bedre enn de nye
Drammensjente Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2013 Da kan det se ut til at det blir Mam sin da Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå