Gå til innhold

Mellomnavn til Milan

Anbefalte innlegg

Hvis nestemann blir en gutt, kommer vi til å bruke Milan (trykk på første stavelse). Det er et slektsnavn fra mannen min sin side, og har fått gode tilbakemeldinger på det da vi vurderte det forrige gang (men da kom en jente). Men vi vil ha et navn enten før eller etter Milan. Noen tips? Enten norsk eller internasjonalt navn. Har tenkt på Milan Alexander, men det er liksom litt kjedelig siden Alexander er veeeeldig mye brukt både alene og som andre fornavn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144012967-mellomnavn-til-milan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Milan Alxander var nydelig jeg :). Koselig navn.

Milan Christopher

Milan Tobias

Milan Oliver

Milan Daniel

Milan Theodor

Milan Fredrik

Milian Elliot

Milan Sivert

Milan Leander

Milan Henrik

Regner med at du kun skal bruke Milan daglig :)

Synes Milan Alxander var nydelig jeg :). Koselig navn.

Milan Christopher

Regner med at du kun skal bruke Milan daglig :)

Joda, Milan Alexander klinger fint, men vil sjekke andre muligheter. Milan Christoffer var fint! Storesøster har også to navn. Vekser mellom å bruke begge, bare det ene og bare det andre. Vil at navnene skal klinge så bra sammen at de kan brukes sammen, selv om det sikkert blir mest Milan.

Takk for ideer Giss. Morsomt at du nevner Milan Matteus. Har vært inne på det, men lurt på om det blir for sært. Men når du nevner det, så tenker jeg at det kanskje ikke er for sært likevel. Milan Olai var også litt kult.

Annonse

Takk for ideer Giss. Morsomt at du nevner Milan Matteus. Har vært inne på det, men lurt på om det blir for sært. Men når du nevner det, så tenker jeg at det kanskje ikke er for sært likevel. Milan Olai var også litt kult.

Hver for seg er Milan og Matteus ganske spesielt men jeg synes de klinger usedvanlig bra sammen så det blir en helhet i navnet. ;)

Åååå, Milan er et såååå utrolig fint navn :D Så jeg ville valgt å ha et navn etter, og ikke før av den grunn. Da kan det ende opp med å ikke bli så mye brukt, og det er det altfor fint til :)

Milan Matteus var et knallgodt forslag synes jeg. Og absolutt ikke for sært!

Milan Aurelius

Milan August

Milan Augustus

Milan Leopold

Milan Cornelius

Milan Elliot

Milan Valdemar

Milan Emelius

Milan Ferdinand

Milan Othelius

Milan Lysander

Milan Augustin

Milan Samuel

Milan Sakkeus/Zaccheus

Milan Emmet

Milan Sebastian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...