Hringariki Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Vesla på 3 mnd har begynt å putte leker i munnen - alt fra plastrangler til teddybjørner, og babygymmen har fått noen flekker med sikkel og gulp. Hittil har jeg egentlig ikke rengjort lekene, men burde vel begynne. Hvordan og hvor ofte gjør dere det? Hmmm..
November-spire-79 Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Jeg synes det viktigste er å rengjøre lekene når de er nye. Vaske bort stoffer som sitter på lekene.
Vogndilla Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Jeg vasker lekene regelmessig i vaskemaskinen, putter de i et dynetrekk og vasker de på 40 grader.
Hringariki Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2013 Jeg vasker lekene regelmessig i vaskemaskinen, putter de i et dynetrekk og vasker de på 40 grader. Selv harde leker og store tiing som babygym? Hmm
Vogndilla Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Jeg vasker lekene regelmessig i vaskemaskinen, putter de i et dynetrekk og vasker de på 40 grader. Selv harde leker og store tiing som babygym? Hmm Jepp, jeg vasker alle harde leker og alle lekene på babygymmen. Vi har en sånn babygym med leker du kan ta av og en matte under som kan kneppes av og vaskes i maskin. Stativet bare tørker jeg av. Putter lekene inni et dynetrekk for å beskytte maskinen og lekene litt. Dette gjør vi på jobben også (bhg).
Aliniane Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Kjører plastleker i oppvaskmaskinen jeg, det er de hun spiser på her. Har ikke blitt så opptatt av bamser og sånn enda, så de har jeg ikke vasket så langt.
mamma3333 Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 er jo batteri og ledninger i noe av lekene de vasker jeg ikke med vann....har brukt spritservietter og tørket av og latt dem tørka jeg.......
Hringariki Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2013 Takk for svar! Inspirert til å i alle fall putte babygym-matta i vaskemaskinen i første omgang Hvor ofte vasker dere over dette da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå