Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 3 mnd har begynt å putte leker i munnen - alt fra plastrangler til teddybjørner, og babygymmen har fått noen flekker med sikkel og gulp. Hittil har jeg egentlig ikke rengjort lekene, men burde vel begynne. Hvordan og hvor ofte gjør dere det? Hmmm..

Skrevet

Jeg synes det viktigste er å rengjøre lekene når de er nye. Vaske bort stoffer som sitter på lekene.

Skrevet

Jeg vasker lekene regelmessig i vaskemaskinen, putter de i et dynetrekk og vasker de på 40 grader.

Skrevet

Jeg vasker lekene regelmessig i vaskemaskinen, putter de i et dynetrekk og vasker de på 40 grader.

Selv harde leker og store tiing som babygym? Hmm

Skrevet

Selv harde leker og store tiing som babygym? Hmm

Jepp, jeg vasker alle harde leker og alle lekene på babygymmen. Vi har en sånn babygym med leker du kan ta av og en matte under som kan kneppes av og vaskes i maskin. Stativet bare tørker jeg av.

Putter lekene inni et dynetrekk for å beskytte maskinen og lekene litt. Dette gjør vi på jobben også (bhg).

Skrevet

Kjører plastleker i oppvaskmaskinen jeg, det er de hun spiser på her. Har ikke blitt så opptatt av bamser og sånn enda, så de har jeg ikke vasket så langt.

Skrevet

er jo batteri og ledninger i noe av lekene de vasker jeg ikke med vann....har brukt spritservietter og tørket av og latt dem tørka jeg.......

Skrevet

Takk for svar! Inspirert til å i alle fall putte babygym-matta i vaskemaskinen i første omgang :) Hvor ofte vasker dere over dette da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...