Gå til innhold

Høre hjertelyden hjemme? Noen som har gjort det?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Angelsounds i posten i dag, men hørte selvfølgelig ingenting (9+1) :) Engster meg ikke for det ettersom jeg vet at det ikke kan kalles vanlig å høre hjertelyd så tidlig, for så vidt ;)

Lurer på om noen andre her har hørt hjertelyden? :)

Fortsetter under...

Jeg hadde angelsound i forrige svangerskap, og forsåvidt nå også :-) testet den ikke før 13 uker sist, så har ikke noe erfaring med tidligere. Kommer ikke til å teste før minst 12 uker denne gangen heller :-)

Gjest Trulte med to små

Jeg bestilte min angelsound etter uke 13 og prøvde den ca 13+4 og hørte da hjertelyden <3

Det står på pakken at man kan høre hjertelyden rundt uke 14-16, men noen kan nok høre den før.

Jeg vet akkurat hvor babyen ligger og jeg hører hjertelyden sterkere nå som jeg er 16+2.

Masse lykke til, det er en fantastisk følelse å høre hjertelyden til den lille vennen i magen :)

Jeg fikk Angelsounds i posten i dag, men hørte selvfølgelig ingenting (9+1) :) Engster meg ikke for det ettersom jeg vet at det ikke kan kalles vanlig å høre hjertelyd så tidlig, for så vidt ;)

Lurer på om noen andre her har hørt hjertelyden? :)

Tror du skal ha litt is i magen, de går ut med at den skal brukes fra uke 12. Men har man foranliggende morkake kan det hende man også sliter med å finne lyden. Selv brukte jeg lang tid første gangen på å finne lyden, og det var i uke 10.

Annonse

Jeg bestilte fra angelsounds.no i alle fall :) Får prøve igjen nå og da, noen som vet om det har noe å si om man har full magesekk/tarmer/blære forresten?

Og når dere har testet dette, hvor på magen fikk dere inn hjertelyden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...