Gå til innhold

En morsom "du-vet-du-er-gravid-når-tråd"

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Du vet du er gravid når du hylgriner til Trinny & Suzannah (jadda...), og ikke minst: når du hylgriner fordi ullsokken ikke passer nedi skoen.... og når du begynner å grine til barneregla om krokodillen som tar de fem små apekattene (jepp).

Annonse

Du vet du er gravid når ukas happening er en vellykket nr 2 på do...

Ja, akkurat sånn er det! Hahaha! :D

Uff ja... Det har hendt at jeg har sluppet alt jeg har i hendene og løpt når det merkes at "noe er i gjerde"

Kan jo ikke la sjansen gå fra meg...

Når du kjører innom butikken fordi du har såååååå lyst på frukt, kommer inn men da har du ikke lyst på noe.. og mannen kjøper jordbær(som han skal ha selv) men du bare rynker på nesa.. dere kommer hjem og du blir dritsur fordi du å vil ha :P fikk sutra meg til noen da ;)

Annonse

Når du griner av at mannen din spiste

opp hele favoritt potetgullet ditt mens du lå å sov..... Ikke hvilket som helst potetgull heller, jeg må kjøre i 30 min for å kjøpe det merket. ( LAYs salt). Jeg griner faktisk litt enda:) Hehe!

Du vet du er graavid når du ikke lenger klarer å få på deg skoa og trenger hjelp av de andre barna

Du vet du er gravid når du ikke lenger klarer å gå mer enn 20 skritt før bekkenet sier stopp

Du vet du er gravid når du har såå lyst til å gjøre så mye, men rett og slett ikke orker

• 2 måneder senere...

Når du blir bekymret etter sengekos og sverger gang på gang at du ikke skal gjøre det igjen før du har født, og går inn på nettet for lese om det kan være skadelig. (etter hve eneste gang)

Ja jeg veit det er teit og en smule hysterisk :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...