Gå til innhold

En morsom "du-vet-du-er-gravid-når-tråd"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du etter to forsøk fortsatt ikke fått med deg tegningene til småen lenger enn til garderoben i barnehagen. (Pregnancy brain)

Når du tisser og før du har fått satt deg i sofaen igjen må snu for å gå og tisse igjen.

Når du må sååååå tisse, men det kommer kun et par dråper når du prøver.

Når mannen lager middag og du ender opp med brødskive fordi du ikke orker å spise det (prøver virkelig altså)

Annonse

Når du etter en hel dag forran kjøkkenbenken med kakebaking ikke er gangfør dagene etter..

Og når du må sitte ved siden av kjøkkenbenken for å piske krem..

Når Titralack er blitt din nye følgesvenn, viktigere enn både mobil og pengebok. ;-)

Du er så stolt at du holder på å sprekke fordi du for første gang har klart å gå 2,5 (!!!) time uten å tisse!

Du blir sur på mannen når du skal ut og ingen av de jakkene som var såå store passer lengre.

Når du våkner av smerter hver gang du prøver å snu deg i senga på natta.

Når mannen står og gliser hver gang du kler av deg mens du selv er drittlei de store, ømme puppene som bare er i veien!

Annonse

Du er så stolt at du holder på å sprekke fordi du for første gang har klart å gå 2,5 (!!!) time uten å tisse!

Du blir sur på mannen når du skal ut og ingen av de jakkene som var såå store passer lengre.

Når du våkner av smerter hver gang du prøver å snu deg i senga på natta.

Når mannen står og gliser hver gang du kler av deg mens du selv er drittlei de store, ømme puppene som bare er i veien!

Haha! Jeg lo godt av det siste punktet der ja, for det hørtes kjent ut! "Auau, ikke vær så hardhendt!"

Når du legger deg spent hver kveld.. Kan jeg ligge på magen eller ikke?!? Og nyter hvert sekund du fortsatt kan<3

Når du er ved godt mot og pynter deg før årsfest! Du har endelig funnet kjole som passer både pupper, mage og skjuler noen av de derre valkene som har dukket opp på baksiden... (Iiik!) Du tenker - jeg er klar for parfyme nå vel?!? (Les parfymerfritt hus i tre mnd!) men akk nei... Første spray leder til kvalme og brekniger.... Og du sitter der og angrer bittert hele kvelden!!!

Når du legger deg spent hver kveld.. Kan jeg ligge på magen eller ikke?!? Og nyter hvert sekund du fortsatt kan<3

Når du er ved godt mot og pynter deg før årsfest! Du har endelig funnet kjole som passer både pupper, mage og skjuler noen av de derre valkene som har dukket opp på baksiden... (Iiik!) Du tenker - jeg er klar for parfyme nå vel?!? (Les parfymerfritt hus i tre mnd!) men akk nei... Første spray leder til kvalme og brekniger.... Og du sitter der og angrer bittert hele kvelden!!!

Takk gud at jeg endelig klarer å bruke parfymen min igjen! Etter pause på 16 uker :P

Når du spiser den eneste matvaren som har funket i mange uker, smaker plutselig helt forferdelig!

Når du plutselig får angst i ei uke før ny UL.. hva om noe er galt? Når du har sett et friskt foster før på UL.. :P

Når du plutselig begynner å grine fordi en sprinkelseng hadde en så søøøøøt hodegavl... Yeah, opplevde den i dag :P:D

Du vet du er gravid (og veldig hormonell!) når du begynner å grine fordi dyna til samboeren din lå på din side av senga når du skulle legge deg, og du er så sløv at du ikke klarte å flytte den helt riktig på første forsøk.. :]

Når du sender med mannen din tom termos på jobben for at han kan gå innom kantina på vei hjem for å fylle den med knust is fra is maskina. (Jepp, hver eneste dag)

Når du våkner midt på natten å ikke får fred før du har stått opp å spist minst en lolipop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...