Jern-Erna Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 vi har hatt fast leggetid for gutten vår på tre måneder nå en stund.. og det fungerer veldig bra! Han sover siste luren i vogna mens vi henter storesøster i barnehagen, og våkner når vi kommer hjem mellom 16-16.30! Og han er da trøtt igjen til ca 19, og legger seg da samtidig med storesøster.. men jeg sliter litt med å få ammingen til 'å passe' med denne rytmen.. for han vil jo gjerne ha mat når han våkner da kl 16.30.. og hvis han spiser ordentlig da, så er han ikke alltid sulten nok til å spise masse (som jeg jo vil han skal) før han legger seg.. hvordan løser dere ammingen før leggetid? ammer dere bare selv om det ikke har gått så veldig lang tid siden siste måltid? prøver dere å drøye måltidet? (men da får jeg jo mest sannsynlig bare en veldig grinete baby hele kvelden..) Gi litt mat ca 16.30 og så 'full pupp' rett før leggetid?
Lottis81 Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Jepp, da sover hun lengre også! Full pupp før leggetid uannsett når hun fikk siste måltid :-)
Lisse_01 Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Gutten vår på straks 4 mnd legger seg kl 19. Ofte jeg ammer f.eks 1730. Men ammer igjen før han legger seg. Gutten vår sier aldri nei til mat da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå