Gå til innhold

Linnea som mellomnavn

Anbefalte innlegg

Jeg lurte om noen har noen forslag til et navn som kan stå før Linnea?

Grunnen til at vi vil bruke Linnea som mellomnavn er at kjæresten min vil veldig gjerne bruke navnet, og jeg synes også det er kjempefint, men jeg vil ikke at hun skal hete det samme som "alle de andre", og dessuten heter nabojenta Linnea. :) Så vi har prøvd å tenkt ut et fint jentenavn med Linnea til mellomnavn :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144012858-linnea-som-mellomnavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at vi vil bruke Linnea som mellomnavn er at kjæresten min vil veldig gjerne bruke navnet, og jeg synes også det er kjempefint, men jeg vil ikke at hun skal hete det samme som "alle de andre", og dessuten heter nabojenta Linnea. :) Så vi har prøvd å tenkt ut et fint jentenavn med Linnea til mellomnavn :)

Nelly Linnea. Lilly linnea

Annonse

Må bare få si at Linea med en n syns hvertfall eg er penere :) både uttale og skrivemåte :) to nn''er så blir det Linn ea, men en n så blir D lin ea :) om du skjønner ka eg mener ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...