Gå til innhold

Hva syns dere om rødhårede menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kommer jo såklart helt an på hvordan karen er ellers, men foreløpig har jeg ikke truffet noen rødhårete menn som har falt i smak...

Fortsetter under...

Skrevet

Neineinei, men liker ikke blonde heller. MÅ ha mørkt hår. Eller uten hår, som Vin Diesel ;)

Anonym poster: 0489078c89758a1352fbee87e4dc3e57

Skrevet

De bør samles opp og sendes til Sibir for å bære stein ... ærlig talt ... ET TEIT SPØRSMÅL FORTJENER ET TEIT SVAR!!

Anonym poster: 2a2670dcc5e23672778149a20191f935

Skrevet

Siden jeg er sammen med en rødhåret type, så vil jeg tro at jeg synes det er greit ;)

For å være ærlig så var det de grønne øynene og det røde håret som caught my attention. Øynene, blikket var intenst, og håret både så og er utrolig friskt, og vakkert.

...av alt jeg trodde jeg skulle snakke om her inne, så var håret til gubben det siste :P Men jeg er opptatt av hår :P

Skrevet

Jeg har en bror med rødt hår (litt grått i), dyp hudfarge og brune øyne. Det er en utrolig flott kombinasjon, og veldig sjelden. http://genetics.thetech.org/ask/ask220

Har også en ekskjæreste med rødblondt hår, og han var en flott fyr - en av svært få jeg kanskje kunne ha holdt ut med et helt liv?

Så jeg må nok si ja, jeg liker rødhårede menn.

Da fant jeg akkurat ut at jeg er sjelden! Hi hi. Har rødt håt og brune øyne... Men rødfargen har desverre blitt mørkere og mørkere med åra så nå er det nesten brunt. Har masse rød-hårete gener på farssiden, men er selv sammen med en afrikaner så sjansen for at mine barn får rødt hår er vel lik null...!

Skrevet

For en grusom verden vi lever i. Kan ikke ha rødt hår engang.

Anonym poster: ea07864fe21e1987aa31c14908fda0d4

Annonse

Skrevet

Det skal jeg fortelle deg: det er faen så SEXY! Ingen som er bedre eller friskere i senga enn rødtopper :D

Anonym poster: ef1e37967e4c41931e5c19ba16206a9d

Skrevet

Synes rødt hår er nydelig. Det er så sjeldent. Er mye mindre attraktivt med kommunefarget eller kjedelig blondt hår (som jeg selv har for eksempel)....det har jo sikkert 70% av befolkningen ;)

Og en ting. Antar at dere er mødre, eller skal bli det siden dere henger her. Det eneste som er 110% uattraktivt, det er mobbing, og foreldre som oppdrar unger til å bli mobbere.

Tenk dere veldig godt om på hvilke holdninger dere sprer rundt dere. Dere er med på å bygge framtiden...

Men seriøst, god bedring dere dømmende sjeler. Karma's gonna bite you in you're fannies one of theese days :)

Anonym poster: ef1e37967e4c41931e5c19ba16206a9d

Skrevet

Hva jeg synes om rødhårede menn går under samme "screeningen" som med menn med andre hårfarger...jeg dømmer de etter personlighet..

Skrevet

Jeg synes ikke det er attraktivt i utgangspunktet, men hadde jeg møtt den rette hadde han nok vært det uavhengig av hårfarge tror jeg. Men jeg vet ikke, mannen min har mørkt hår, og det er det jeg liker best :-)

Skrevet

Har vært forelsket i 3 stk med rødt hår, så du kan trygt si at jeg ikke har noe imot det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...