Gå til innhold

Hva syns dere om rødhårede menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke gutter, ikke barn. Men menn.

Anonym poster: 0e4ce6e8db379b8e17fa317d8b7c6caf

Fortsetter under...

Skrevet

Han i greys anatomy er barsk :)

Det kommer jo veldig an på mannen akkurat som alle andre hårfarger på menn.

Skrevet

Kommer helt ann på .

Kanskje ikke drømmemannen hvis jeg skal beskrive en, men liker man noen så tenker du ikke på hårfargen.

Skrevet

Kommer ann på mannen. Jeg vet om blonde og brune gutter som er mindre kjekke og jeg vet om rødhårede menn som er HOT.

Skrevet

Hvis du tenker på rødt/oransje hår (og fregner), så; nei, det liker jeg absolutt ikke!

Anonym poster: 5bc6e0f23cd4609f1930b2da41431655

Skrevet

Kommer mest an på mannen. Men jeg syns ikke alltid kombinasjonen av å ha veldig lite pigmenter i ansiktet sammen med en veldig sterk hårfarge er så veldig tiltalende for min smak. Men hadde mannen min vært rødhåret hadde jeg nok likt han like godt for det.

Annonse

Skrevet

Not my cup of tea.

Anonym poster: 8aa611396007f568672c60248f50077e

Skrevet

Ene ekskjæresten min er rødhåret. Han kler det veldig godt. Tror han hadde sett rar ut med en annen hårfarge:)

Skrevet

Ja, jeg elsker rødt hår generelt! Hadde håpet barna skulle arve sin fars nydelige røde hår, men de har visst fått mitt kommunegrå...

Skrevet

Thanx, but no thanx.

Anonym poster: 756153e650a2a21b5ecf1253032b1dd0

Skrevet

Nam nam! Elsker menn med rødt hår. <3

Anonym poster: 0a49bcbb17de4260d422fb6ac0a9ffe2

Skrevet

Ikke biten jeg ville valgt i skåla nei.

Skrevet

Hårfargen har ikke noe å si for om en mann er kjekk eller ikke. Kunne like gjerne ha falt for en med rødt hår som en blond, mørkhåret eller en uten hår.

Anonym poster: 8971dbd09d97c4578294670a92d15f0c

Annonse

Skrevet

Klarer ikke rødhårete folk. Jeg har en liten fobi mot dem faktisk! Jeg har ingen vonde erfaringer og kjenner ingen fæle rødhårete(kan være for at jeg bevisst unngår dem).

Anonym poster: cbbc99364a8137b76a3b493b1d60ca20

Skrevet

Hårfargen har ikke noe å si! Hvis en mann er MANN så er han det uavhengig av hårfarge!

Anonym poster: 5e6d7e0571a1993a243e90a591f17b8f

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg har en bror med rødt hår (litt grått i), dyp hudfarge og brune øyne. Det er en utrolig flott kombinasjon, og veldig sjelden. http://genetics.thetech.org/ask/ask220

Har også en ekskjæreste med rødblondt hår, og han var en flott fyr - en av svært få jeg kanskje kunne ha holdt ut med et helt liv?

Så jeg må nok si ja, jeg liker rødhårede menn.

Skrevet

Klarer ikke rødhårete folk. Jeg har en liten fobi mot dem faktisk! Jeg har ingen vonde erfaringer og kjenner ingen fæle rødhårete(kan være for at jeg bevisst unngår dem).

Anonym poster: cbbc99364a8137b76a3b493b1d60ca20

BØ!

Skrevet

Har ei venninne som konsekvent faller for rødhårete menn. Hun digger dem! Jeg selv synes hårfarge er mer likegyldig i forhold til resten av mannen.

Anonym poster: fff2c2b9a466f56e741561262d8e5d33

Skrevet

Av og til lurer jeg på om jeg er inne på et tenåringsforum når jeg leser noen av svarene! Utrolig glad jeg har evnen til å falle for personlighet, utstråling, felles interesse og verdier! Om en mann har egenskaper jeg liket då bryr jeg meg da ikke hvilken hårfarge han har, skallet eller hva det må være!

Nå er jeg gift med en flott mann med mørkt hår, men han kunne like mye vært rødhåret som skallet!!

Voks opp enkelte av dere!!

Anonym poster: f67dc0b2b76e049b2c5a1772996f6932

Skrevet

Kommer an på mannen. Akkurat som med blondt eller brunt hår.

Anonym poster: 91338f73ed4bfbb7d58d458ffb0543f6

Skrevet

Kan være fantastisk hot men også aldeles turn off...Heldigvis er det ikke hårfargen det kommer an på ;-)

Anonym poster: c594d63650f6ae942ea51a9d4b2b75c8

Skrevet

Haha...helt utrolig å lese dette. Blir som om jeg skulle ha spurt: liker du menn med briller. Liker du menn med krøller. Liker du menn med flat rumpe...sprettrumpe....brede skuldre...stor nese..smale føtter osv.

Rødt hår og blek hud...man ser for seg det verste eksempelet, men sannheten er jo at om jeg sier "blondt hår, blek hud og stor nese" så vil man se for seg noe som ikke virker attraktivt, kun av måten jeg har vinklet det på. Sier seg selv at vi alle faller for en helhet av en person, men selvfølgelig, om man skulle brukt fyren til en reklame for et treningssenter så ville man tenkt utseende framfor personlighet.

Om man skal velge mann for resten av livet, så faller man for en helhet, og da spiller det vel i utgangspunktet ingen trille hvilken hår- eller øyefarge fyren har, om han har muskler eller solbrun hud, eller om han har gått catwalken i NY hele sitt liv.

Herre jesus, så overflatiske dere er!! Skjerpings. Jammen fælt å tenke på at dere virkelig finnes..sånn "in real life".

Gjest Skofantomet
Skrevet

Ser for meg at disse typene (untatt J.A Rise da :P) er så smarte og i en annen verden enn meg? Vanskelig å forklare, men kan ikke helt se for meg å tenne på en rødhåret mann.

Herregud, jeg høres jo helt idiot ut, meeen det får heller være :)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Haha...helt utrolig å lese dette. Blir som om jeg skulle ha spurt: liker du menn med briller. Liker du menn med krøller. Liker du menn med flat rumpe...sprettrumpe....brede skuldre...stor nese..smale føtter osv.

Rødt hår og blek hud...man ser for seg det verste eksempelet, men sannheten er jo at om jeg sier "blondt hår, blek hud og stor nese" så vil man se for seg noe som ikke virker attraktivt, kun av måten jeg har vinklet det på. Sier seg selv at vi alle faller for en helhet av en person, men selvfølgelig, om man skulle brukt fyren til en reklame for et treningssenter så ville man tenkt utseende framfor personlighet.

Om man skal velge mann for resten av livet, så faller man for en helhet, og da spiller det vel i utgangspunktet ingen trille hvilken hår- eller øyefarge fyren har, om han har muskler eller solbrun hud, eller om han har gått catwalken i NY hele sitt liv.

Herre jesus, så overflatiske dere er!! Skjerpings. Jammen fælt å tenke på at dere virkelig finnes..sånn "in real life".

Nå er det jo utseende vi først legger merke til da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...