Gå til innhold

Billig garn på nett?

Anbefalte innlegg

Strikkedilla har sannelig bitt på meg igjen, og har lyst til å strikke alt mulig jeg kommer over. Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe billig garn og strikkepinnger? Synes det er så dyrt i lengden om jeg skal starte på store prosjekter, så vil gjerne se om jeg finner litt billigere garn. Er det noen av dere som har tips til nettbutikker som selger garn med god kvalitet og til en litt rimeligere pris enn i butikk ?

Anonym poster: 6ef87dba15db4c9194a39dfb3cca3193

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144012733-billig-garn-p%C3%A5-nett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler ikke så mye garn i butikk, så er ikke sikker på hva priser ligger på der. Men har en side som jeg synes har bra utvalg både når det gjelder kvalitet og pris. Og så har de ofte tilbud på hvisse sorter garn.

http://dropsdesign.no/

Sparkjøp

Nille

Europris

REMA1000 har en super garnserie som heter Mor Aase, både superwash, babyull og sokkegarn.

Dette er jo ikke på nett, men det kan jo hende du har noen av disse i nærheten.

Anonym poster: 29aa2a1d91b38feadf121b9f3c258f3a

Sparkjøp

Nille

Europris

REMA1000 har en super garnserie som heter Mor Aase, både superwash, babyull og sokkegarn.

Dette er jo ikke på nett, men det kan jo hende du har noen av disse i nærheten.

Anonym poster: 29aa2a1d91b38feadf121b9f3c258f3a

Sparkjøp er på nett, du kan bestille billig garn derfra.

Annonse

Tror ikke de selger garn på dropsdesign. Noe strikkebutikker selger dropsgarn. Dropsgarn er billigere enn andre garn. Har funnet to nettbutikker som selger de, men husket ikke hva de heter. Bsre goggle dropsgarn.

Som noen har nevnt over her sparkjop.no

Jeg har brukt www.yarn-paradise.com en hel del, der er utvalget helt absurd. Koster litt i porto, men garnet er så billig at det går helt greit. Min erfaring er at de leverer på 3-4 dager, og det er jo kjappere enn hva de norske nettbutikkene klarer. Tilbud på utvalgte varer hver tirsdag og hver fredag.

NB - se på fiberinnholdet slik at du ikke blir overrasket.

Pass på tollgrensa og lykke til :-)

Endret av 123pannekake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...