Liljeduft Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Dette har sikkert blitt spurt før meeeen... Jeg lengter etter å få farget håret mitt. Men fikk høre av ei venninne i dag at jeg ikke kunne evt. farge det pga risikoen for kjemikaliene kunne gå over til babyen? Er det noen her som vet hva som er sant?
Queenmee Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Det er nok bare tull.. Som frisør har jeg aldri hørt/lest at det er noen reell fare. Men for de med nervene i helspenn! Be om minicolor/glansvask.. Mye mildere. Sitter dog ikke permanent. Kos deg med hårfarge du! Vi fortjener å freshe oss opp litt;)
Silje_vanilje Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har hørt at man fint kan både farge å stripe i graviditeten Tror ikke min venninne som er frisør hadde gjort det selv om det var farlig Viktig å føle seg vel
kosemamman Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 det er ikke farlig å farge håret, det som kan skje er at håret ikke tar til seg fargen pga hormoner eller at du er så uheldig å får missfaget hår Men jeg har alltid farget håret under graviditet og aldri opplevd noen av delene.
Liljeduft Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2013 Tusen takk for svar! Da er frisørtimen bestilt og gud, hvor den skal nytes!
zassy ☆ Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har også bestilt meg time til farge og klipp og GLEDER meg til å bli litt ny skal i tillegg dra på shopping så håper alt kan bidra til å føle meg mer fresh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå