Gå til innhold

Venter du gutt/jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden mange har fått vite hva de venter så ble jeg nysgjerrig på hva er opsummeringen her inne blir :)

Hva venter du? Er det, det samme du trodde før UL? :)

I følge statistikk er det 51% sjanse å få en gutt og 49% å få en jente :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ventes det 2 jenter :)

Skrevet

Gutt i magen min <3

Var 110% sikker på jente så magefølelsen min den skal du få billig av meg :-D

Skrevet

Gutt! ♡ Sikker lenge før ordinær UL!

Skrevet

Var ganske sikker på gutt denne gangen også og gutt blir det jammen meg:)

Skrevet

Var 100% sikker på jente, og jammen meg stemte det :)

Skrevet

Var helt sikker på jente fra dag en, og ul viste ei lita frøken :)

Skrevet

Var sååå sikker på gutt, meeen ul mannen var 98% sikker på jente. Enda syns jeg det er rart å tenke på det er jente nr to som kommer når jeg var så sikker hehehe :):D

Skrevet

Trodde lenge det var jente, samboere trodde gutt, men det er jente :)

Skrevet

Gutt her, men jeg hadde veldig jentefølelse:-) Magefølelsen stemte altså ikke denne gangen.

Skrevet

Jente :) Jeg var meget sikker på at det var jente, hadde en sterk følelse av det. Kjæresten min trodde (ønsket? ;) ) gutt, så det ble litt morsomt å se hvem som fikk rett da ;)

Skrevet

Magefølelsen sa gutt, og det gjor jordmor også. :) har jente fra før, så blir spennende med en av hver,,

Skrevet

Hadde veldig jentefølelse denne gangen, og ifølge jordmor stemte det. Blir spennende å se om 3 mnd om det stemmer :)

Skrevet

Magefølelsen sa at vi ventet nok en jente så overraskelsen ble stor da det er en gutt! Har nesten ikke klart å ta det inn over meg enda, hehe. Sist følte jeg sterkt at det ble jente og da ble det jente også, men denne gangen har jeg vært helt på bærtur tydeligvis :P

Skrevet

Hadde ikke noen følelse på kjønn. Men det blir en gutt :)

Skrevet

Både samboer og jeg hadde en sterk jentefølelse, og i følge ul blir det jente.

Skrevet

jeg tror jeg tenkte gutt helt siden vi startet, å følte på meg det var gutt når jeg ble gravid å jammen var det ikke en gutt også :)

første gang var jeg den eneste som sa det ble jente å jammen hadde jeg ikke rett da også :P

Skrevet

Jente nr. 2 i magen her :) Var sikker på jente med begge to og jaggu meg stemte det gitt ;)

Skrevet

Vi får en gutt:) Har to jenter fra før, så det er jo litt gøy da. Ble litt overrasket egentlig, selvom jeg hadde guttefølelse;)

Skrevet

Det er ei lita jente her =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...