Gå til innhold

Til dere som har født deres første barn :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 dager over termin!! Satt igang 14 dager over med piller.

Det nekter jeg en gang til!!! Ikke finn dere i at det tar så lang tid!

Resultatet var sugekopp pga lav hjertelyd pluss masse vann i lungene. Ikke moro når de løper ut med en surklende baby i armene og en natt på overvåkning!!

Jordmor sa til meg etterpå at dette skjedde som direkte konsekvens av at babyen hadde liggi for lenge i magen!!!!

MAKS 10 dager over er det jeg finner meg i denne gangen. Har heldigvis legen på min side i saken :-)

Oi. Hvordan hang det sammen, dette med at det var en direkte konsekevens av overtiden?

Gikk 13 dager over selv, men ble ikke satt igang. Jeg har ikke lyst til å bli igangsatt og venter så lenge det er trygt.

Annonse

Jeg må i alle fall le for her har jeg ikke hatt en anelse om når de skulle komme. Første fant det fint å komme 4 uker før termin med tidlig vannavgang. ble derfor forberedt på igangsettelse, men slapp unna i det fødselen startet av seg selv

Nr to lot vente på seg og kom altså 13 dager på overtid, hadde overtidskontrolltime dagen etter og var forberedt på igangsettelse, som jeg nok en gang slapp unna.

Så nå venter jeg nr 3 da. Har jo ingen ide om når denne har tenkt seg ut. Jeg sitter i alle fall ikke hjemme og venter i 6 uker, med termin i ferien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...