Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Vi søker etter en dagmamma som kan ta seg av vår lille datter på snart et år frem til hun får plass i barnehage. Hvis noen har anledning til å kun ta noen dager er det bedre enn ingen dager.

Jeg og kona bor på Forus, og vi jobber henholdsvis i Sola sentrum og Sandnes sentrum, så det er fint men ikke kritisk hvis du bor innen 15-20 minutters kjørertur fra hjem/jobb. Når det er sagt så er det kanskje så få dagmammaer at en tur til kleppe må til :)

Har aldri hatt behov for dagmamma før, så vet ikke om jeg har fått med meg all relevant informasjon. Gi meg gjerne beskjed hvis det er behov for utbroderinger.

Mvh

Terje

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei.

Bor 5-6 min fra Sandnes sentrum,er 42 år og har vært dagmamma siden 1998. Har gode ref til deg. Har ledig full plass :)

Ta kontakt i innbx for mer info hvis du ønsker :)

Hei.

Vi bor på Gausel, og trenger også en dagmamma til vår datter på 4 år. Har du fortsatt ledig plass?

• 1 måned senere...

Hei.

Bor 5-6 min fra Sandnes sentrum,er 42 år og har vært dagmamma siden 1998. Har gode ref til deg. Har ledig full plass :)

Hei.

Vi bor på Gausel, og trenger også en dagmamma til vår datter på 4 år. Har du fortsatt ledig plass?

Sjekk innbx :)

Hei.

Hei.

Sjekk innbx Ims72 :)

Annonse

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...