# HiHa # Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 men i magen lå det et dødt 7 uker gammelt foster... så nå har jeg tatt to tabletter og satser på det gjør jobben for meg, når kroppen ikke skjønte selv at den skulle støte ut det døde fosteret... Lykke til alle sammen:) Håper på å være kjapt tilbake..
Alt-er-mulig Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Uff, nei det var ikke noe gøy i det hele tatt! Det er jo ingen trøst, men godt likevel at du oppdaget dette før sykehus-sjekken 18 uker! Masse lykke til, ta vare på deg selv og håper plutselig du er i 1 trimester igjen!
Rime Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Så trist, håper det går bra med deg og at du er inn her igjen veldig snart!
Lille_bie Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 men i magen lå det et dødt 7 uker gammelt foster... så nå har jeg tatt to tabletter og satser på det gjør jobben for meg, når kroppen ikke skjønte selv at den skulle støte ut det døde fosteret... Lykke til alle sammen:) Håper på å være kjapt tilbake.. Leit å høre. Ta godt vare på hverandre!
Liljeduft Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Huff!! Kjempe trist å høre! Ta godt vare på hverandre, og la dere føle det dere trenger før neste forsøk.. Stor klem!
Barbarella og froskebarna Skrevet 24. januar 2013 #7 Skrevet 24. januar 2013 Uff, så trist å høre... Har opplevd det samme flere ganger og vet godt hvor ufattelig vondt det er å starte på nytt når man tror man er kommet så langt... :-( Bruk den tiden dere trenger på å komme over dette, og snakk med hverandre om det ved behov, så lenge det trengs. Masse lykke til fremover!
Tredjemann på vei :D Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Huff... Er det rart man blir livredd og bekymret?? Leste jo det du hadde skrevet om farget utflod da du var 7 uker, og det er akkurat sånn jeg har hatt det denne uken, så... jippi... Aldri opplevd å miste og har to ukompliserte svangerskap bak meg, men overbevist om at det sikkert ikke går bra 3 ganger på rad Hva kan jeg gjøre for å forsikre meg om at alt er bra? Kan legen finne ut at alt står bra til nå??
megogknotten Skrevet 25. januar 2013 #9 Skrevet 25. januar 2013 Hvor langt er du på vei Tobarnsmamma -venter nr.3?
megogknotten Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Da ser du mye på innvendig ultralyd. Nå begynner jo HCGverdiene dine å stoppe opp og etterhvert synke litt, så det er " for sent" å måle dette vil jeg tro.
Barbarella og froskebarna Skrevet 25. januar 2013 #12 Skrevet 25. januar 2013 Da kan du dra privat og ta en ultralyd. Er alt som det skal nå så skal det godt gjøres at det går galt. Men du, jeg synes vi kan gi trøst og råd til hun som har mistet på denne tråden. Er det kjipt med info om alle som mister så la være å gå inn på sånne tråder, det kommer tydelig frem av tittelen hva det dreier seg om. Ikke for å være kjip altså, men det kan være ganske sårende å bli gjort ansvarlig for andres bekymring når man står midt oppi noe sånt, uansett om det er med overlegg eller ikke... Jeg håper alt står bra til hos deg Tobarnsmamma, husk at sjansen for at det går bra er veldig stor :-) men kost på deg en ultralyd om du er bekymret!
Fia72 Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Opplevde det samme i mars 2012. Skrekkelig trist og traumatisk. Værre enn da jeg hadde en SA i uke 7 for noen år siden Men nå har jeg en gutt på akkurat 37 uker i magen. Han har det supert der inne! Håper det samme skjer med dere!
# HiHa # Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #14 Skrevet 27. januar 2013 Tusen takk for trøstnde ord alle sammen:) Jeg hadde også en SA i uke 7 for noen år siden, mellom de to jeg har nå... og det var mye lettere enn denne gangen... Man rekker å glede seg masse på de 12 ukene man tror man er gravid.. Det rare er at jeg var på UL i uke 7 denne gangen, og da var fosteret 12 cm og hjerte slo, nå skulle jeg vært 12 uker og foteret var fortsatt 12 cm men ikke noe hjerte som slo, så det må jo ha dødd da jeg gikk ut a døre på gyn. sist UL nesten.... Nå må jeg bare prøve å overtale mannen til å ville prøve igjen, for han er blitt bekymret etter dette...
prøver1gang Skrevet 27. januar 2013 #15 Skrevet 27. januar 2013 Så trist :( håper du får med deg mannen og prøver igjen ikke gi opp! Lykke til, håper dere snart får spire i magen igjen, og at den holder seg frisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå