Gå til innhold

Hva faen har skjedd med mannen min....? han er borte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi her.

Joda, han kom tilbake etterhvert! Kl. 22.00 igår kveld kom ham tilbake, jeg var fly forbanna og spurte hvor han hadde vært. Han ville ikke svare, var unnvikende, klarte ikke å se meg i øynene og ville gå å dusje. Krevde å få se på mobilen hans, han nektet å gi meg den.

Spurte om han hadde en annen, ( har ikke hatt mistanker før, men bare datt ut av meg) jo det hadde han sa han!.

Er helt i sjokk nå. Har ikke sovet ett sekund i natt. Kastet han på dør i går kveld og har pakket ned alle tingene hans og satt de utenfor huset! Håper noen stjeler alt. Forbannede drittsekk!!! Hva gjør jeg nå da?

Er helt knust:(

Hi

Anonym poster: 8c9c93780cdf585c1b5ac8a791bbde29

Hmm. Snodig. Og hvem hentet barnet i barnehagen da ?

Anonym poster: 73f2121aeb8178593b077236d346018b

Ble litt tynt dette, ja.

Anonym poster: 04e5f9ba4367c5d6f99ce72f7c702e8e

Skrevet

Hi her.

Joda, han kom tilbake etterhvert! Kl. 22.00 igår kveld kom ham tilbake, jeg var fly forbanna og spurte hvor han hadde vært. Han ville ikke svare, var unnvikende, klarte ikke å se meg i øynene og ville gå å dusje. Krevde å få se på mobilen hans, han nektet å gi meg den.

Spurte om han hadde en annen, ( har ikke hatt mistanker før, men bare datt ut av meg) jo det hadde han sa han!.

Er helt i sjokk nå. Har ikke sovet ett sekund i natt. Kastet han på dør i går kveld og har pakket ned alle tingene hans og satt de utenfor huset! Håper noen stjeler alt. Forbannede drittsekk!!! Hva gjør jeg nå da?

Hi

Hmm. Snodig. Og hvem hentet barnet i barnehagen da ?

Anonym poster: 73f2121aeb8178593b077236d346018b

Jeg hentet ungen så klart! Selv om idioten tok bilen så klarer jeg jo å få hentet ungen. Hørt om buss?

Hi

Skrevet

Tenker på deg HI! Denne guttungen fortjener ikke deg! :(

Skrevet

Hi her.

Hi

Dette er ikke HI, tror jeg...

Koden matcher ikke med den i det første innlegget.

Hvis ikke det er jeg som har misforstått da.

Skrevet

Men vil det være samme kode fra mobil som pc f.eks?

Skrevet

TROLL!

Anonym poster: dadfba09423249e497b04db3c2b6179f

Skrevet

Huff så tragisk. ønsker deg alt godt videre.

Klem til deg

Anonym poster: 25d7bb331ecb6383f955ae0a4bb3e489

Gjest Antarctica
Skrevet

Slutt nå å flisespikke. Det skjer ofte at hovedinnlegget får én kode, alle påfølgende av hovedinnleggeren får en annen, men da samme hver gang. Dette diskuterer vi for pokker en gang daglig på forumet. Følg med, da!

HI: du gjorde rett - det der var stygt, veldig stygt. Tatt i betrakting at du satt hjemme og var redd for ham ble det bare ultrastygt.

Skrevet

Dette er ikke hi. Tviler sterkt. Ikke ødelegg tråden, dette blir bare tull om man skal kupp tråden sånn.

Anonym poster: 38a889ba4d1477c7efecc4b41b8cdb13

Skrevet

Slutt nå å flisespikke. Det skjer ofte at hovedinnlegget får én kode, alle påfølgende av hovedinnleggeren får en annen, men da samme hver gang. Dette diskuterer vi for pokker en gang daglig på forumet. Følg med, da!

HI: du gjorde rett - det der var stygt, veldig stygt. Tatt i betrakting at du satt hjemme og var redd for ham ble det bare ultrastygt.

Joda det med kode kan stemme at ikke alltid blir lik. Men se på språket og setningene, det er ikke samme dame som har skrevet det.

Gjest Antarctica
Skrevet

Ok. Og det er viktig for deg fordi...?

Skrevet

nå begynner jeg og tror dette er bare troll igjen,men er ikke lett og forstå uansett,men kan liksom ikke få meg til og tror at en voksen dame juger heller

Skrevet

nå begynner jeg og tror dette er bare troll igjen,men er ikke lett og forstå uansett,men kan liksom ikke få meg til og tror at en voksen dame juger heller

Hvorfor skriver du her da?

Anonym poster: 5491444914ce86e131376cf05ce41183

Skrevet

Skal jeg si at jeg er hi og at alt er bra? Dette er bare tull

Skrevet

Jeg tror ikke hi troller, men det siste som ble lagt ut nå er en annen som troller. Hi er sikkert ikke på dib hver dag

Skrevet

Ok. Og det er viktig for deg fordi...?

Det er da irriterende når noen troller og utgir seg for å være hi?

Skrevet

Herlighet maken til skrævlekjerringer og tullsnakk!!!!!! Samma om det er trolling eller hva det nå er. Snakkom tilstander........... En fjær blir jo til 10 høns på denne siden. Get a life!

Er helt greit å være inne her på forumet innimellom, men det virker som opptil flere her lever livet sitt på bim/dib.

Anonym poster: 77364152fad93eb9a7b335f37036b01b

Skrevet

Du troller jo hele tiden selv! Mange idiotiske innlegg fra deg altså. Men nå har jeg aldri trodd at du var en voksen dame heller da ;)

Anonym poster: 80e2c0a8ee0b36e704cf80a46527e5b7

Skrevet

Jeg skriver fra mobile kanskje det er derfor jeg har en annen kode?

Uansett så synes jeg det er trist å bli kalt for troll, har det jævlig nå og dere er de eneste jeg har sakt det til. Orker ikke å ringe familien eller vennene mine for da kommer de til å komme her og synes så synd i meg, og sitte her og gjøre meg mer deprimert:(

Litt godt å få "snakket" med noen som ikke aner hvem jeg er.

Men hva gjør jeg nå?

Må vi til mekling? Hvem skal ha barnet, vil jo helst at barnet blir boende mest hos meg. Jeg har regnet over det og ser jeg har råd til å sitte med huset alene. Er ikke så mye igjen på lånet og tener med jeg får lånt penger av banken til å kjøpe eksen ut, for det er det han er nå:(

Herregud vi som hadde planlagt ett barn til, planlagt å kjøpe ett større hus:(. Er helt knust. Han er mitt livs kjærlighet, alt jeg kunne drømt om i en mann, trodde jeg:(

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Uansett så synes jeg det er trist å bli kalt for troll, har det jævlig nå og dere er de eneste jeg har sakt det til. Orker ikke å ringe familien eller vennene mine for da kommer de til å komme her og synes så synd i meg, og sitte her og gjøre meg mer deprimert:(

Men hva gjør jeg nå?

Må vi til mekling? Hvem skal ha barnet, vil jo helst at barnet blir boende mest hos meg. Jeg har regnet over det og ser jeg har råd til å sitte med huset alene. Er ikke så mye igjen på lånet og tener med jeg får lånt penger av banken til å kjøpe eksen ut, for det er det han er nå :(

Herregud vi som hadde planlagt ett barn til, planlagt å kjøpe ett større hus:(. Er helt knust. Han er mitt livs kjærlighet, alt jeg kunne drømt om i en mann, trodde jeg:(

Hi

Ja, dere må til mekling.

Husk: Dette er den verste perioden. Det blir bedre etter hvert.

Finn støttespillere IRL, da hjelper du både deg selv og barnet ditt. Men velg dem med omhu.

Klem til deg.

Skrevet

Men hva gjør jeg nå?

Må vi til mekling? Hvem skal ha barnet, vil jo helst at barnet blir boende mest hos meg. Jeg har regnet over det og ser jeg har råd til å sitte med huset alene. Er ikke så mye igjen på lånet og tener med jeg får lånt penger av banken til å kjøpe eksen ut, for det er det han er nå:(

Hi

Alt til sin tid hi. det vil du klare. Så sterk er du. :-) noen her respekterer og forstår deg. synd slike hverdagsbrukere levetiden skal trollet til en tråd som i ditt liv er en helt uten tvil vond situasjon i ditt liv. Husk å holde hverdagen så normal som vanlig fremover. ikke store forandringer på alt.. Tror dere må til mekling uansett pga samvær. men nå dame. fokusert på å få han ut og gjøre helga tanker og planlegging. ta deg litt tid nå til å føle på dette i helgen. støkk tanker og handlinger. Kanskje bestemor trår til som barnevakt? Så du får mulighet til å føle litt..puste litt. :-) ønsker deg all lykke til. en go klem til deg igjen. :-)

Anonym poster: 25d7bb331ecb6383f955ae0a4bb3e489

Skrevet

Men hva gjør jeg nå?

Må vi til mekling? Hvem skal ha barnet, vil jo helst at barnet blir boende mest hos meg. Jeg har regnet over det og ser jeg har råd til å sitte med huset alene. Er ikke så mye igjen på lånet og tener med jeg får lånt penger av banken til å kjøpe eksen ut, for det er det han er nåsad.png

Hi

Beklager at jeg ikke trodde at det var deg pga den koden i det andre innlegget du skrev...

Det er helt utrolig at noen kan gjøre noe sånt mot en annen person da, så det var vel derfor jeg tenkte at det var noen som prøvde å skape dramatikk her.

Uavhengig av om det er tull eller ikke, håper det ordner seg for deg. Har dessverre ingen gode råd.

Skrevet

Dette er ikke hi. Tviler sterkt. Ikke ødelegg tråden, dette blir bare tull om man skal kupp tråden sånn.

Det vet du ingenting om. Kjennsgjerning at hovedinnlegger får to forskjellige koder, alt etter når hun svarer på innlegget sitt.

Skrevet

Du blir liksom ikke helt enig med deg selv du..?

Anonym poster: c0bcc7b04fa4dc28bc914fa935f371aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...