Gå til innhold

Hva faen har skjedd med mannen min....? han er borte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er hjemme resten av uken begge to da vi holder på med noe greier her hjemme. Han skulle kjøre sin far til flyplassen i 5 tiden på morgen i dag, jeg våknet halvveis og fikk med meg at han dro. Våknet litt senere og hørte at han var kommet hjem og at barnet vårt hadde stått opp, så de spise. Sovnet videre, da det var avtalt at han skulle levere i barnehagen...

Våknet kl 11. Ingen lyd fra han, prøver å ringe, men han tar ikke tlf. Har prøvd med jevne mellomrom siden 11 og nå er kl 14.15. Plutselig ser jeg nå at det står en pose med matvarer på kjøkkenet som han har handlet i dag. Det ligger bl.a. en ost som er helt myk og varm, mye kjøttpålegg osv, så det er tydelig at han hadde tenkt seg hjem igjen siden dette ikke er pakket ut. Det ligger også røyk til han selv...

Får fortsatt ikke tak i han, leser på nettaviser for å se om det har vært noen ulykker. Mob er på. Faen!

Anonym poster: 7b58a682bad700b701d338eda87449fd

Skrevet

Ring til familie og venner da, for å høre om han er der.

Anonym poster: ee1f79695b15349b38ab8e0dc97782c4

Skrevet

Nei, så kjedelig! Forstår frustrasjonen og bekymringen din. Har du ringt nettverket hans? familie, venner, en kollega? Kanskje han har tatt en spontan tur innom jobb og glemt tiden? Eller dratt innom barnehagen?

Har han en tannlegetime han plutselig har kommet på? På verksted med streikende bil?

Ville i hvertfall fortsatt å ringe og holde mulighetene åpne før jeg hadde begynt å tenke i mer drastiske retninger.

Skrevet

Stikk ut og sjekk bilen!

Anonym poster: c39c061d0d04d5f5875e1cd55f932454

Skrevet

Gi oss beskjed når du hører noe da, HI. Det går helt sikkert bra :)

Skrevet

Huff, håper du får tak i han snarest å at alt er bra med han.

Anonym poster: c730db739b0ae8e897d85e16c2491cd9

Skrevet

Sjekk utenfor huset! (kanskje han har gått ut for å røyke og fått et illebefinnende). Finner du ham ikke der, så sjekk om bilen står der. Ring familie, venner ol. Hvis ingen vet hvor han er, så ringer du politiet. Det er kanskje veldig drastisk, men tenk om det har handt ham noe da? Da må det i så fall ha hendt noe og han ikke har fått hjelp, for om han hadde fått hjelp hadde du blitt kontaktet.

Håper alt er bra!

Anonym poster: b49ec1d3260d46eecb60d8f7c306a4d6

Skrevet

Har du ringt barnehagen og sjekket at barnet er levert?

Anonym poster: dea24ab2297ce157448d48511b402f49

Skrevet

Ville ringt alt av folk dere kjenner, og start med å sjekke at barnet er levert. Finner du han ikke noe sted så må du sørge for å få hentet barnet ditt om det er i barnehagen, så ringer de politiet, Jeg husker ikke nå hvor mange timer det må gå før de melder noen savnet, men det er like greit å komme i dialog med de. Han kan ha havnet i en ulykke,da burde politiet være oppdatert. Det er ikke alt som kommer ut på nettavisene med en gang!

Ring jente!!!

Jeg hadde vært kjempe bekymra, og kommer han slentrende hjem skal ha jammen ha en god unnskyldning for å bare bli borte sånn å ikke svare på tlf..

Anonym poster: 86107518467ed6ab5f259763ed8f87ac

Skrevet

hmmmmm håper han kommer til rette i gjenn!

Skrevet

Får ikke sagt mer enn det som allerede er nevnt her. Men håper at barnet ditt er trygt hjemme eller i barnehagen! Så må du bare holde dialog med politiet og de du har rundt deg! Håper alt går bra, og at det er en forklaring på alt. God klem

Skrevet

Huff, slikt er så skummelt, men i de aller fleste tilfeller går det helt greit! Å glemme matvarer har både jeg og mannen gjort om det har skjedd noe stressende, så det kan jo hende han fikk en telefon med dårlig nytt? Håper alt går bra!

Anonym poster: bb363132f678e5458f4e0ef2645a4774

Skrevet

Så ekkelt, håper han er tilbake snart.

Skrevet

De siste gangene min forsvant slik fant jeg han en gang hos naboen og den andre gangen i snekkerboden...

Anonym poster: ca6d1f6f2a8402676e91ceed102bdb26

Skrevet

Hvis min mann er utilgjengelig har han ofte fått en telefon, glemt seg litt bort og vips gått innom sin mor og glemt tiden. Send sms til venner og kjente han kan ha gått innom kanskje?

Skrevet

Så ekkelt for deg.. Håper han kommer til rette :-)

Skrevet

Håper også alt går bra!

Anonym poster: c7aa326c09890213e804a41d81f9470a

Skrevet

Uff,håper alt er bra med din mann

Skrevet

Hva nå?

Nå må du i det minste vite om barnet har blitt levert i barnehagen eller ikke?

Håper alt er bra!

Skrevet

Dette er typisk mannfolk. Min er i allefall spontan, og da kan gjerne tlf og famile bli litt glemt...

Anonym poster: c7d12772f718be9ba9db9e20ca6b1ac3

Skrevet

Med mindre han er alvorlig skadet, ville jeg gitt ham så øra flagrer når han kommer til rette. Håper du får tak i ham og at det ikke har skjedd noe

Skrevet

Uff håper du har funnet han nå og bare står å lager middag eller ser på barnetv??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...