Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Skal begynne med ukeshandling, og tenkte sette opp en liste slik at mannen kan klare å handle/lage handleliste uten å spørre meg hver gang Så tenkte jeg regne ca hvor mye vi trenger per mnd, hva alt koster. I stedet for at han skal impulshandle på butikken, eller glemme noe fordi det allerede har blitt tomt hjemme, så skal jeg lage en oversikt over det vi bruker i løpet av en uke/mnd slik at han kan sjekke selv hva vi trenger å handle. Skal dele inn i det som må kjøpes hver uke og det som må kjøpes ca 1-2 ganger per mnd. Kan dere hjelpe meg å fylle på lista ? Hver uke: Melk, brød, pålegg, frukt og grønt, dopapir, yoghurt, juice, kjøtt/fisk til middager. Hver mnd: Potet, pasta, ris, krydder, mel, sukker, smør, margarin, hvit ost, brun ost, shampo, balsam, andre toalettartikler, vitaminer, barberhøvler, Anonym poster: dc68c1f9335d5b3d68eb291582a3c706
HvittHus Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Ikke helt svar på spørsmålet ditt, men jeg kan varmt anbefale å bruke appen og nettsiden til rema 1000. Brukte den for første gang idag, og det var virkelig et utrolig greit hjelpemiddel. Satte opp bruker på pcen, la inn hvilke middager vi ville ha, og logget meg deretter på brukeren med mobilen. Der lå det klar handleliste hvor jeg kunne krysse ut ettersom jeg handlet. Angrer på at jeg ikke har tatt i bruk dette systemet før. Genialt for mannen også som gjerne kommer hjem med alt annet enn han fikk beskjed om;-)
Gjest Gullguttene Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Vaskepulver, skyllemiddel, oppvasktabletter, zalo og torky?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Ikke helt svar på spørsmålet ditt, men jeg kan varmt anbefale å bruke appen og nettsiden til rema 1000. Brukte den for første gang idag, og det var virkelig et utrolig greit hjelpemiddel. Satte opp bruker på pcen, la inn hvilke middager vi ville ha, og logget meg deretter på brukeren med mobilen. Der lå det klar handleliste hvor jeg kunne krysse ut ettersom jeg handlet. Angrer på at jeg ikke har tatt i bruk dette systemet før. Genialt for mannen også som gjerne kommer hjem med alt annet enn han fikk beskjed om;-) Takk, det skal jeg prøve Anonym poster: dc68c1f9335d5b3d68eb291582a3c706
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Skal begynne med ukeshandling, og tenkte sette opp en liste slik at mannen kan klare å handle/lage handleliste uten å spørre meg hver gang Så tenkte jeg regne ca hvor mye vi trenger per mnd, hva alt koster. I stedet for at han skal impulshandle på butikken, eller glemme noe fordi det allerede har blitt tomt hjemme, så skal jeg lage en oversikt over det vi bruker i løpet av en uke/mnd slik at han kan sjekke selv hva vi trenger å handle. Skal dele inn i det som må kjøpes hver uke og det som må kjøpes ca 1-2 ganger per mnd. Kan dere hjelpe meg å fylle på lista ? Hver uke: Melk, brød, pålegg, frukt og grønt, dopapir, yoghurt, juice, kjøtt/fisk til middager. Hver mnd: Potet, pasta, ris, krydder, mel, sukker, smør, margarin, hvit ost, brun ost, shampo, balsam, andre toalettartikler, vitaminer, barberhøvler, Anonym poster: dc68c1f9335d5b3d68eb291582a3c706 Ville heller kjøpt stor pose med dopapir og tørkerull. Da slipper du å kjøpe det så ofte. Ville også laget liste over middager en hel uke eller to, så sette opp listen deretter. Akkurat nå er jeg og samboeren på sparebluss så vi bruker opp det som er i fryseren og skapene og handler kun inn det som vi mangler. Anonym poster: d47b0997116ea099965b7633b44b81a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå