Gå til innhold

Ringtesten ? noen som har prøvd? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd med gullring og en hvitt gull ring. jeg har for morro skyld hold over magen å håndleddet.

på håndleddet: Først pendler den rundt i ring(jente) har ei jente ja .. så nesten uten stopp frem og tilbake (gutt) men hun er jo 5 år. skal den ikke stoppe i mellom? så snurrer den rundt i ring igjen (jente til?)... :P

Over magen: pendler den også frem og tilbake (gutt).. så da gjenstår det å se, har ikke helt troen, men morsomt forde :)

Hva med dere?! gjort den og stemte det?! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det 5 dager før 3D,Den mente det var ei jente,men jeg venter en gutt :)

Skrevet

Ja over magen er håndleddet?! ja er jo liksom 50/50 uansett :D

Skrevet

Min viste gutt og jente over magen.. Vet det ikke er to der. Men skal på ul idag, så får vi se hva det blir :)

Skrevet

ja da må du si hva det blir :) lykke til :))

Skrevet

Ringtesten viser gutt og ultralyd viser gutt.

Vi får se, vet jo ikke resultatet 100% før barnet kommer :-)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hva er egentlig rett mht hvilken vei ringen går? Det står så mye motstridende på nett.

Min går frem og tilbake over magen, er det gutt da?

Jeg har nok mest en følelse på gutt, men er mer usikker nå. Om to uker får vi vel svaret på Ul i uke 18+2 :)

Skrevet

Står forskjellig på nettet ja, men jeg har alltid hørt at frem og tilbake er gutt. Det viste ringtesten på meg og også UL sier gutt

:-)

Skrevet

På ultralyd idag var det bare en baby, og det var jente :-) så tror ringen helgarderte på meg når den tidligere har vist gutt og jente :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...