Gå til innhold

Nei, nei er det mulig...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle sette otrivelle eggløsningssprøyte 20.50. Tenkte på dette tidspunktet hele dagen, men rett før dette så glemte jeg det helt...! Mannan min kom på det etter 10 min så jeg satt den selvfølgelig med en gang, men det ble da 10 min for seint... :(

Tror dere dette gjør noe? Føler meg så dum, har ikke tenkt på annet de siste ukene også glemmer jeg dette som er så viktig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg du kan ta heeelt med ro. 10 min har ikke noe å si :-)

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men regner med det går bra med 10min forsinket!

Alle klokker går jo ikke likt, så vil jo alltid være noen som tar den litt før og noen litt etter... :) Hvis du er veldig usikker, ringer du sykehuset i morgen! :)

Lykke til med uttakk!! :)

Skrevet

Jeg skulle sette otrivelle eggløsningssprøyte 20.50. Tenkte på dette tidspunktet hele dagen, men rett før dette så glemte jeg det helt...! Mannan min kom på det etter 10 min så jeg satt den selvfølgelig med en gang, men det ble da 10 min for seint... :(

Tror dere dette gjør noe? Føler meg så dum, har ikke tenkt på annet de siste ukene også glemmer jeg dette som er så viktig :(

Ovitrelle heter det selvfølgelig..

Men takk for svar, roet meg litt ned nå :)

Skrevet

Ikke få panikk for det går fint. Klinikken har ofte lagt til to timer til uttakstid sånn i tilfelle noe skjer.

Dette vet jeg fordi jeg måtte ringe ett nødnummeret til klinikken i utlandet da Ovitrellen sprøytet min hadde lekket ut alt innhold og der stod jeg... Alt ordnet seg og da fikk jeg denne beskjeden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...