Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere gulv, tørker støv og støvsuger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg prøva og få gjort de til kvar helg men ekje alltid de blir!! :(

Anonym poster: f2c0c3a785dc3d69b981e72513bdecbe

Skrevet

Vasker gulv en dag i uka,støvsuger ca annenhver dag og tørker støv et par ganger i uka.

Skrevet

Støvsuger annenhver dag. Vasker over gulvene en gang i uka.

Støvtørking tar jeg ved behov. Tv-benken som står på skrå nedenfor varmepumpa må jeg tørke over et par ganger i uka, for den blir nedstøvet før jeg får sukk for meg. Ellers blir vel andre ting tørket over 1-2 ganger i mnd.

Anonym poster: 431bbac43197dd1fa88a7095f19ecb69

Skrevet

Støvsuger et par-tre ganger i uken, vasker gulv og tørker støv en gang eller to i mnd, oftere ved behov.

Anonym poster: 239fe5d758cd3b59dfa26749d6bc93ca

Skrevet

Støvsugeren 3-6 ganger om DAGEN! Blir gal! Vasker annenhver dag og tørker støv litt og litt hver dag :-) Vi bor i en leilighet som blir skitten bare man ser på huset...

Skrevet

Oj, flinke dere er.. Vasker en gang i måneden, tørker da også støv. Støvsuger ved behov, ca en gang i uken. Burde vært flinkere, men hater husarbeid:(

Anonym poster: 917d91eea6fa7020c1cbdf624a2b3c45

Skrevet

Støvsuger et par ganger i uka. Men vasker ikke over mer enn en gang. Badet må ses etter behov da. Støvtørking tas også en gang i uka.

Skrevet

Støvsuger annenhver dag, vasker gulv hver 14. dag og tørker støv ukentlig eller oftere.

Skrevet

Støvsuger et par ganger i uka.

Vasker gulv 1 gang i uken.

Tørker støv ved behov.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Varierer litt, støvsuger nesten hver dag, har en liten som kryper og spiser hva han måtte finne. Vasker gulv 2-3 g. uka. Soper fort over da. Vi har svarte blanke flis på kjøkken og et parkettgulv som skulle vært oljet, så flekker vises med en gang. Tørker støv ved behov og vasker over servant og do når jeg er der likevel og ser behov for det.

Skrevet

Alt-ALT for skjeldent. Jeg hater husarbeid :P

Skrevet

Vaskehjelp som kommer hver torsdag og vasker hele huset! Kjempe flink dame fra Stavanger som har vasket hus for folk i mange år. I tillegg til å vaske huset grundig skifter hun på sengene hver uke. Deilig!!

Anonym poster: 908a9462efd6b0a676e4eabde9e9a374

Skrevet

Støvsuger gjør jeg annenhver dag minst. Vasker toalett hver dag. Vasker gulv sjeldnere gitt...hver 14 dag ca. Ellers vasker jeg vask på do og kjøkkenbenk hver dag. For meg er bad og kjøkken viktigst, det må være rent hele tiden!!

Støv? kremt....sjelden...hater det........!!

Anonym poster: d7d8189bc39de731e99a02450abad1a4

Skrevet

Støvsuger hver dag. Minst 1-2 ganger om dagen. Mann, 2 barn og 2 hunder drar med seg mye rart inn.

Vasker gulv ca hver 14. dag.

Tørker over skjenker, tvbenk, vinduskarmer ca 2 ganger i uken.

Toalettene vaskes hver kveld. (Gutta mine liker best å stå å tisse, har prøvd å lære de å sitte, men de nekter. Så enn så lenge blir det ofte søl.)

Baderomsgulv blir også vasket hver kveld. (Partiet rundt doen)

Sengetøy skiftes 1 gang i uka.

Skrevet

Støvsuger annen hver dag, vasker gulvet hver 14 dag og tar støvtørking etter behov. :)

Skrevet

Har vaskehjelp som går grundig over kjøkken, bad, støvtørk og golv hver 14.dag. Innimellom der tørrmopper jeg 2-3 ganger. Har innekatt som røyter mye, burde helt klart vært flinkere..

Skrevet

Støvsuger gulv gjennomsnittlig hver til annenhver dag. Men vasker gulv ytterst sjelden. Vasker flekker etter behov. Tørker støv... Hæ? Hva er der? Skifter sengetøy og vasker bad en gang i uka, eller oftere ved behov.vasker klær hver eneste dag!

Føler ikke at jeg gjør noe annet et å ordne huset jeg, så kan ikke vaske oftere eller mer enn det jeg gjør. Når skulle jeg fått tid til det? Jeg er tross alt i full jobb også!

Anonym poster: 21d51a41c2ed1ae2b5bd5d97ba4ba93b

Skrevet

Alt sammen en gang i uka.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Støvsuger ett par ganger i uka, etter behov, vasker gulvene hver torsdag (oftere om det er mye søl og gris) og tørker støv etter behov

Skrevet

Vasker og støvsuger ved behov.

Støvsuger nøye ca 1x i uka, men har en liten elektrisk støvsuger jeg bruker flere ganger daglig. Vasker gulv ca hver 2-3 uke.

Kjøkken taes hver dag, gjerne flere ganger.

Bad ca 1x i uka, men tørker av overflater og pusser speil ved behov. Doen hvertfall1x i uka nøye. Pluss ved behov.

Støv.... Når jeg ser det. Ca hver 14 dag.

Skrevet

Her har vi vaskedag på lørdag. Da vaskes alle rom, støvtørking, vanning av blomster, skifting på senger, og klesvasken tas.

Innimellom der støvsuger jeg og drar over gulvet etter behov og sesong. Har hund, så det er av og til mer skitt på gulvene. Badet blir ofte dratt over en ekstra gang, i allefall badekar, do og vask.

Skrevet

Støvsugeren blir brukt minst en gang hver dag, gulvvask skjer ikke så ofte. Men skjer vel ca en gang i uka. Tre rom i huset som får besøk av støvsugeren hver dag bare, så er ikke hver dag i hele huset.

Badet får en kattevask støtt og stadig, men jeg har ikke helt kontroll over hvor ofte doen blir vasket. Det er ikke min jobb. Vasken tar jeg mens jeg venter påat ungene skal bli ferdige om kvelden, flinke til å grise med tannkrem.

Sengetøy blir skiftet alt fra hver dag til en gang hver 14dag. Kommer veldig ann på hvor stor haug jeg har på vaskerommet. Har to barn med atopisk eksem, så nå de er på sitt værste må sengetøyet vaskes hver dag pga ett tonn krem i senga og blod. Så da blir jeg sløv med våres andres sengetøy.

Anonym poster: f2107c9c3ffec71d6e87cb81ebe08f60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...