Gå til innhold

Dilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du dilla på?

Jeg har på hermetiske pærer og fersken ( venter gutt )

Da jeg var gravid med jentene var det mest søtt det gikk på pluss hadde sååå lyst på murpuss av alle ting :) spiste ikke da, men hadde veeeeeldig lyst på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taco og Tomater,venter gutt :)

Skrevet

Titter innom fra 2 tri... 22 uker :-)

Venter gutt og har dilla på diverse ting i noen dager for så å fullstendig endre mening. Hittentill har jeg vært innom disse tingene opptill flere gsnger i perioder;

Sjokolade

Sure føtter

Salte føtter

Appelsinjuice

Cola zero

Krokodiller (må være orange)

Casewnøtter

Knekkerbrød med ost og skinke (rugsprø)

Jada, veldig lett å ha med å gjøre når dilla skifter og butikken er ikke åpen :-D

Skrevet

Jeg spiser druer hele tiden og lukter på skumgummi! Har skjært en bit av en av skumgummimadrass og tar den med meg over alt, sånn at jeg kan lukte på den. :P

Skrevet

Gutt her også, og har vært hekta på epler og melk hele graviditeten, storforbruk! Og må være pink lady epler, oppskjært, og jeg har aldri vært glad i epler før. Også sjokolade da, dessverre...

Skrevet

Jeg hadde en periode i starten av 2.trimester hvor jeg bare hadde lyst på sjokoladekaken fra Baker Hansen. Andre sjokoladekaker funka ikke. Ellers så har jeg drikki masse melk, mye mer enn normalt og Q sjokomelk. Og grønne epler. De må være oppskjært, smaker ikke like godt hvis jeg må spise eplet "normalt". Helst i veldig tynne skiver :) venter gutt.

Skrevet

har ikke hatt noe før nå på slutten, syrlig frukt, type druer, mango og sånne ting. Og smoothie, må ha det!

Skrevet

iskalde appelsiner :)! venter gutt :)

Skrevet

Appelsiner, helst kalde! Venter jente:) isbiter i alt, til og med i melka:)

Skrevet

Hehe..kalde appelsiner her å.venter jente.

melk og sjokomelk,iskald eplejuice! Kyllingpølser!

Vaniljeis med nonstop. Går litt frem og tilbake på hva jeg har dilla på, men i hovedsak disse tingene.

Skrevet

Rå kjellerlukt! Kunne campet i en sånn kjeller men lukta blir man fort vant til så må ut og inn av sånne kjellere!!

Rå mur lukt, sement ol....

Ikke dilla på noe spesiell mat.

Vet ikke kjønn.

Skrevet (endret)

Sniker også inn fra 2 tri, er 26 uker. Det jeg spiser mye av er brødskive med makrell i tomat og majones på. Pluss et glass sjokolademelk :) Ellers har det gått endel i boller og hockeypulver. Og frukt som epler, drue, appelsin. Venter jente. Har gutt fra før, spiste mye makrell i tomat da også.

Endret av Pus med støvler
Skrevet

Rå kjellerlukt! Kunne campet i en sånn kjeller men lukta blir man fort vant til så må ut og inn av sånne kjellere!!

Rå mur lukt, sement ol....

Ikke dilla på noe spesiell mat.

Vet ikke kjønn.

Ååh, det lukter så godt!! Og så garasjelukta, hvis den likner den kjellerlukta. :D

Skrevet

Jente her. Og jeg må helst ha appelsinene fra Rema 1000... Har prøvd andre typer, men disse er de beste. Og jeg spiser firkløver hver dag... Ikke bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...