Gå til innhold

Hjelp, for noen floker!!

Anbefalte innlegg

Datteren min hater å vaske håret, og å få det gredd er kanskje det aller verste! Hun ligger alltid og gnir hodet mot puten når hun skal sove, så håret bak er helt superflokete.. Har forsøkt m barneshampo m balsam, det fungerer ikke, har nå forsøkt voksenbalsam, det var bedre.. MEn likevel holder hun på å utvikle "dreads" bak der, er redd vi må klippe av alt. Og det vil jeg jo ikke! Har aldri klippet henne faktisk. Noen som har noen gode tips for slikt hår...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144012270-hjelp-for-noen-floker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville brukt naturbørste. Fås kjøpt hos frisør, muligens i butikk også. Prøv å ikke gre håret da det er vått. Håret er mye svakere og tåler mindre belastning. Ellers ville jeg brukt hårkur og gått til frisøren og kanakje få klippet det litt. Fra 3 års alder begynner hårtypen og forandre seg, så da blir det sikkert bedre :-)

Tangle teezer er helt genial!:) en børste man kan kjøpe på enklere liv...

Ja denne er birkelig genial! Jenta mi hatet å gre håret helt til jeg kjøpte denne. Den er utrolig skånsom for håret, vet man blir anbefalt denne om man tar extensions.

Annonse

One shot (balsam/kur for voksne på sprayboks) og tangle teezer er eneste som duger her. Sprayer litt å vått hår og venter til det er nesten tørt med å gre, bruker også fingrene til p gre litt innimellom for å holde det ved like. Snuppa har langt hår og krøller så blir litt floker.. Sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...