bellybabe Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Begynner å få bekkenløsning, og lurer på om jeg kan gjøre noe selv som f.eks trening av bekken, hofter og indremuskulatur? Alt som ikke er vondt da seff.. noen med erfaringer??
Annikenb Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Bekkensvømming! Hør med legen din:) det hjelper ekstremt mye, værtfall for min del. Kiripraktor også om det er virkelig ille:)
kosemamma<3 Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Hos meg funker ingenting Har prøvd kiropraktor, fysio, akupunktur, svømming og alle de forskjellige sovestillingene med store puter mellom beina.
Solstråle86 Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Vil anbefale slyngetrening i regi av fysioterapaut. Eneste som har fungert for meg, og jeg er faktisk litt bedre enn jeg var, selv om jeg blir større og tyngre ;-) Her jeg bor finnes det gruppetrening for gravide med bekkenløsning i slynger. Kanskje noe lignende eksisterer der du bor? Lykke til :-)
Frida80 Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Jeg begynte å kjenne det i bekkenet rundt uke 15. Fikk da beskjed av jordmor om å få meg noen ordentlige joggesko. Det gjorde jeg, og har brukt disse på jobb hver dag siden. Nå er jeg i uke 31 og har ikke hatt vondt i bekkenet i det hele tatt siden jeg bytta sko. Har ei venninne som erfarte det samme. Er Hvertfall vel verd et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå