Appelsindyret Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Skal holde navnefest for datteren min og får selvfølgelig spørsmål om hva vi kunne tenkt oss i gave, men jeg er så dårlig på å komme på noe fornuftig er det noen som har noen gode forslag?
pip pip Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Vi fikk tripptrapp stol, eventyrbok, sølv, en huldersølv sølje, smykker bl a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 smykkeskrin kunst til barnerommet penger tobb-medlemskap pulk Anonym poster: d49a2dc823bbaa2dc1c07ef27009d34d
Spiffie Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Barnet vårt fink fikk bunadssølje (en for barnebunad og en for den plassen faren er fra), så fikk vi noen praktbøker med eventyr og sanger, barnebestikk fra Hardanger, en flott hjemmelagd sang skrevet på en plakat og nydelig illustrert av min søster og niese, en del penger og en bunadskniv til sin navnefest. Jeg har før kjøpt bøker, sparebøsse og smykker i gave til barn. Synes også kunst er en god ide, vi ønaket oss det. Bl.a. sånne ku-bilder av Gunilla Holm http://www.fineart.no/galleri?q=holm Endret 23. januar 2013 av Spiffie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå