Gå til innhold

disse navne fikk ingen i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

blant jentenavn som ingen ville ha er: Agnethe, Frøydis, Hege, Ingunn, Irene, Randi, Renate, Siv, Tove, Trine og Trude.

Og ingen av guttene ble kalt: Asgeir, Bjarne, Eskild, Gjermund, Gøran, Kent, Kjell, Kjetil, Rune, Sveinung, Torgeir eller Yngve.

(hentet fra adressa.no)

har du flere som ingen fikk i 2012

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstårlig :) er jo ikke slike navn som er inn fortiden, men mange fine da :) blant annet Ingunn,Renate,Trine,Eskild,Gøran,Kjetil,Sveinung og Yngve :)

Skrevet

Merkelig. Jeg kjennetegn liten Eskild som ble født i 2012. Men mulig de staver det Eskil da...

Skrevet

Kjetil er jo et supert navn! Skulle gjerne døpt barnet mitt det (om det var en gutt)

Skrevet

Både Irene, Trine og Renate er jentenavn som jeg fint kunne kalt dersom jeg ventet en jente

Skrevet

Merkelig. Jeg kjennetegn liten Eskild som ble født i 2012. Men mulig de staver det Eskil da...

kanskje det skjuler det hvis bare en person fikk navnet,

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns de er fine ale sammen, unntatt Kent. Kent er et grevskap i England og ikke et personnavn. Jeg kommer ikke til å savne det om 2012-trenden skulle bite seg fast. Men Asgeir, Frøydis og Tove vil jeg komme til å savne!

Skrevet

Lista er ikke helt korrekt. Ser på SSB at 4 fikk navnet Eskild - og dessuten 92 Eskil. Det er jo samme navn. Og selv om ingen (tre eller færre) fikk navnet Agnethe var det 4 Agnete.

Andre navn som ikke er brukt i fjor er Njål, Ulf og Torgrim.

Skrevet

Det var 4 som fikk navnet Renate også.

Skrevet

Jeg tror dette gjelder 3 eller færre

Jeanette

Juni

Katinka

Katja

Jarand

Jim

Jimmy

Krister

Jeg ville nok heller ikke valgt noen av disse navnene, men Agnethe liker jeg godt. Ingunn og Torgeir er koselige navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...