Babyønske1984 Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Idag fikk jeg veldig plutselig skikkelig ondt i magen. Føltes akkurat som mens-smerter og det strammet til i magen. Jeg ble kjemperedd og tenkte det værste, etter 10 min gikk det plutselig over og jeg har ikke kjent noe siden. Ingen blødning eller noe lignende. Er det noen som har opplevd det? Er det normalt?
Februargullet2013 Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 er det ikke bløding er det nok ingen fare
MammantilNurket Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Jeg hadde også vondt i magen slik du beskriver de første ukene, men det gikk over. Var på UL i uke 12 og til sjekk hos lege i forrige uke og alt på stell. Om du er engstelig er det ingen skam å bestille en legetime - mye bedre enn at du går rundt å er bekymret
September<3 Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har hatt sånn murring i magen i tre uker no (er tre uker pluss noen dager på vei) får sånn rett før mensen så har kjentes veldig rart og ha D sånn uten at mensen kommer, og gått og vært redd for at ånei no kommer mensen... Men i går så fikk eg litt sånn stikking i siden (litt sånn som ved eggløsning) gjør ikkje vondt men eg kjenner D, D kommer og går, er D noe og bekymre seg for?? Eller er dette helt normalt? E første for meg dette så eg vet ingenting
idasecret Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 September<3 Jeg har samme som deg, mensmerter og litt stikkinger, legen min sa det var normalt og ikke no farlig! Tror vi bare kjenner at kroppen forandrer seg!
September<3 Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 September<3 Jeg har samme som deg, mensmerter og litt stikkinger, legen min sa det var normalt og ikke no farlig! Tror vi bare kjenner at kroppen forandrer seg! Puh, puster litt lettet ut er så bekymret for å miste :/ Men ja er vel som du sier, kroppen som forandrer seg, og mer skal D bli hehe
idasecret Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 Jeg er også det, jeg har allerede mista en gang i uke 7-8 !:-( Da hadde jeg ikke slike smerter når mensen skulle ha kommet! Så jeg tenker det er ett positivt tegn;-)
September<3 Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Jeg er også det, jeg har allerede mista en gang i uke 7-8 !:-( Da hadde jeg ikke slike smerter når mensen skulle ha kommet! Så jeg tenker det er ett positivt tegn;-) Huff så grusomt Får håpe du slipper gå gjennom D igjen, og at som du sier litt murringer og stikkinger er ett godt tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå