Gå til innhold

Hvor mye sover deres babyer på 6 mndr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror neppe babyen her i huset er våken mer enn 6-7 timer i døgnet, er ikke det veldig lite våkentid? Eller er det flere med sovebabyer i den alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sover ca en plass mellom ca 14 timer... Noen ganger 15.. Vår er ikkje så veldig flink på å sove, har slete masse med han.. Men det har med låsninger i rygg og nakke..,

Skrevet

Snuppa her er 5 1/2 måned og sover stort sett mellom 11-12 timer om natta. På dagtid sover hun kanskje til sammen 2-3 timer, avhengig av om vi er hjemme, ute og triller, på besøk osv. Sover mer når hun sover i vogna (på trilletur) enn når hun skal sove i senga hjemme.

Skrevet

Her sover snuppa som er 7 mnd fra kl 1930 til 08-09 ,også har vi gjerne 2-3 timer iløpet av dagen. Kommer ann på om vi er hjemme eller ikke. Sover bedre i vogn påndagen enn seng :-)

Skrevet

Minstemann på 6 mnd er skikelig sovebaby :)

Sover 12 timer på natt + 4 timers lur fordelt på to lurer, så da er han våken ca. 8 timer i døgnet :P

Skrevet

min gutt som er 5,5 mnd sover ca 13 timer om natten og 3 timer om dagen

Skrevet

Varierer veldig hvor mye min sover.. hun kan sove MYE i løpet av dagen og likevel sove hele natten.. og noen dager kan hun bare ha sove 1-2 timer i løpet av dagen..

Jeg leste et sted at barn på den alderen bør sove 1-3 timer 2 ganger på dagen og 10-12 timer på natten. .:)

Skrevet

Min pjokk på 6 mnd sover ca 12 timer på natta og ca 3-4 timer på dagen. Det vil si at han har en kvil på ca 1.5 time før 12 og en kvil på ca 1.5 time etter kl 12. Han er som regel våken etter kl 1500 og legger seg for kvelden ca kl 1900.

Føler det er lite søvn jeg da, og kvile 3 timer i løpet av 12 timer, men er vel helt normalt da tenker jeg :)

Skrevet

Min er snart 6 mnd og sover 10-11 timer om natta og 3-5 timer på dagen. Noenganger 6 timer på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...