Gå til innhold

Hva syns dere om?

Anbefalte innlegg

Joar? Vi strever egentlig litt med å finne jentenavn, og hadde egentlig guttenavnet klart fra sist, nemlig Magnus... Men så har jeg begynt å tenke en del på John etter min farfar.

Og i går kveld da jeg la meg lå jeg å enkte litt på oppkalling etter min manns far som dessverre gikk bort før min mann ble tenåring. Men han hadde et noe spesielt navn som for oss begge er helt uaktuelt. Og da slo det meg... Joar.. Jo etter min fars to fornavn og ar etter min svigerfars to fornavn.

Men mannen som halvsov da jeg tok opp forslaget rynket på nesen da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144012134-hva-syns-dere-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joar er kjempefint!

Stod på vår liste over guttenavn. Noen ganger behøver man å la et navn synke inn litt, så la han få tenke på det og ta det opp igjen senere.

Klarte å få mitt favorittguttenavn gjennom på den måten :) og samboer var skeptisk til det først, men ikke helt avvisende.

Annonse

Det er et av de navnene jeg virkelig ikke liker. Havner dessverre i harryskuffen her også, men det er mer pga assosiasjoner jeg har til en jeg kjenner ved navnet. Liker ikke klangen heller. Enig med Vipsenmamma, blir fort Roar for en som ikke kan si r. Johan er pent og klassisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...