Svarthåret-svime Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Min sønn på snart 5 år fortalte meg plutselig her en dag at han hadde så vondt i tomlen sin.. Da jeg så på den var den rød, hoven og infisert... Han kan ikke ha gått sånn alt for lenge med det, for da ville jeg ha oppdaget det... Men en liten stund må han jo ha gått med det.. Jeg spurte han hva som hadde skjedd, han sa at noen i barnehagen hadde slått han med en pinne da de kranglet. Jeg tok han til legen, legen så raskt på det og konstanterte at dette hadde ikke noe med å bli slått med en pinne å gjøre, men at det ble sånn på barn som beit neglbånd. Det ble skrevet ut en salve og den hjalp masse. Men nå som hevelsen har gått ned og infeksjonen er borte fikk jeg endelig se hva det egentlig var. Det ser egentlig ut som tomlen har blitt klemt eller noe, neglen er død på ene siden og borte langs store deler av neglbåndet (!).. det ser forferdelig ubehagelig ut... Jeg har fått beskjed om at dette må smøres med håndkrem og at han må gå med plaster til enhver tid.... Men holder det? Har noen her vært borti noe sånt og kan dele litt visdom med meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå