Svarthåret-svime Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 ..hvorfor er det så vanskelig???? Jeg har et tonn med jentenavn på lager, men er helt blank på guttenavn..... Ikke det at det haster enda.... Barn nr 3 er enda ikke i magen.. Kun i planene.... Men det stresser meg av en eller annen grunn at jeg ikke kan komme på noe særlig guttenavn O.o Fra før av har jeg en Daniel og en Isabella...... ...forslag..?
Svarthåret-svime Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #2 Skrevet 23. januar 2013 Bør vel også nevne at jeg er litt opptatt av at navnet skal kunne uttales på engelsk.......
Svarthåret-svime Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2013 det er et nydelig navn Jeg har noen få forslag selv også.. Men problemet er å få med gubben på det da...... han er så sær....
Vannmann35 Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Daniel og Isabella er etablerte, internasjonale navn, og en lillebror bør vel ha tilsvarende? Ask eller Sigurd blir feil... Ville valgt noe alla: Marcus Thomas Alexander Jacob David eller litt mer uvanlig, men fortsatt i samme stil Gabriel Mikael Aron Eliah Kasper
Svarthåret-svime Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2013 Ask eller Sigurd er i den stilen gubben vil ha... men det blir full kræsj... Syns alle de 10 navnene du foreslår er kjempefine navn! Jeg får prøve å lufte det for far i huset her hehe
Februargullet2013 Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 Morsomt Jeg slet med det motsatte,men ble heldigvis en gutt her . Forslag : Matheo Liam Christian Felix Mattheus Leona Fiona Eva Josefine Hermine
løvemamma29 Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 Veit om søskenpar med far fra england som heter Isabella og Andreas :-)
Giss Skrevet 23. januar 2013 #9 Skrevet 23. januar 2013 Har ikke lest alle forslag så beklager om jeg gjentar andres ideer: Daniel, Isabella og ... Aksel Pascal Edvard Henry Leonel Albert Arthur Christoffer Martin Fred
Svarthåret-svime Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 24. januar 2013 Veit om søskenpar med far fra england som heter Isabella og Andreas :-) Andreas er et fint navn, men det heter gubben min også... Haha! så det kan bli litt tungt om man skal rope på en av dem
Svarthåret-svime Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2013 Veldig mye fine forslag her altså jeg skriver det ned og viser det til gubben Han kan ikke være sååååå sær at han ikke liker noen av de?? hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå