Gå til innhold

Augustmagene i 2.trimester :)

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Sykmeldt, vært det lenge. Det ble litt sånn at bekkenet tok over for hypermesis og nå er bekkenet i stykker i tillegg til at blodtrykket er alt for høyt. Så jeg skal vel på jobb igjen utpå sommeren 2014, tenker jeg... dørgende kjedelig.

Men det er jo greit å ha tid til alt av kiropraktor, manuellterapeut, lege og sykehuskontroller da. =P

Er fortsatt i jobb,men merker på at det begynner å bli slitsomt, men det går ennå ;) planen var iallefall å prøve å holde ut til fellesferien... men vi får se :) Mye stress å overtid på jobb om dagene! Bekken som krangler, å kynnere bare jeg gjør den minste ting...

Annonse

Jeg er noe plaget med bekkenet, men ikke så mye, heldigvis. Men har vært delvis sykmeldt i snart to uker pga kraftige, vonde kynnere. Utrolig plagsomt det også, ikke minst fordi jeg blir redd i tillegg. Er bare 25 uker, så det er altfor tidlig for at noe skal skje!

Jeg tørr ikke å ta sykemelding så her jobber jeg 100% med mine bekkenplager :(

Jeg hadde 100% sykemelding fordi jeg hadde forferdelig kvalme som jeg lo i sengen av :(

Jeg føler at jeg kan jobbe, men ikke 100%. Har planer om å jobbe litt til også sykemelde meg 60-70 %.

Nå er det leeeenge siden jeg har vært her inne kjenner jeg :P

Hvorfor tør du ikke å ta sykemelding? Helsa må komme først :-/ Jeg er sykemeldt akkurat nå, men siden jeg kun jobber 50% til vanlig, så håper jeg snart kan komme tilbake til jobb! Ser lit mørkt ut akkurat nå, da jeg har problemer med ALT, store smerter, og humper rundt på krykker... Men jeg velger å holde motet oppe og tenke at etter sykemeldinga her er jeg på'n igjen! :)

Nå er det leeeenge siden jeg har vært her inne kjenner jeg :P

Hvorfor tør du ikke å ta sykemelding? Helsa må komme først :-/ Jeg er sykemeldt akkurat nå, men siden jeg kun jobber 50% til vanlig, så håper jeg snart kan komme tilbake til jobb! Ser lit mørkt ut akkurat nå, da jeg har problemer med ALT, store smerter, og humper rundt på krykker... Men jeg velger å holde motet oppe og tenke at etter sykemeldinga her er jeg på'n igjen! :)

Jeg vet ikke helt, men føles veldig tungt for andre på jobben å svelge en sykemelding til :P

Det er lenge siden jeg hadde sett deg her? Er nysgjerrig på oppdatering fra OUL :D??

Jeg har termin 23. august, og har akkurat fått meg 100% sykemelding nå. Jobber i en kaffebar, uten muligheter for sittepause, så der sto jeg på jobb i 7 timer rett opp og ned på et hardt gulv..ikke bra for bekkenet mitt i det hele tatt :( Går til fysio 1-2 ganger i uken nå, og det holder virkelig ting i sjakk, i tillegg til å være fulltidsstudent, og har ei datter på 3 år, så var nok sykemelding det beste for meg og lillebror i magen akkurat nå :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...