Gå til innhold

Augustmagene i 2.trimester :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har vært på UL, og var hos verdens søteste jordmor på Ullevål! Magefølelsen hadde rett, og jeg skal ha en liten jente! :-) Ble flyttet litt frem, hun mente jeg var 17+4 og fikk termin 10. august!

Dere andre da? Utrolig irriterende å få UL forskjøvet, jeg hadde flydd på veggen, men nå har vel du også vært på UL!

Annonse

Var på ul idag og hadde kjempe fin opplevelse :)

Nurket var frisk og fin.

Det blir en gutt :)

Wow gratulerer :) Md 3 gutter i huset blir dt aldri kjedelig ;)

Jeg er overlykkelig :)

Synes det passer meg bedre å være guttemamma :)

Det er dette jeg kan, men hadde vært like glad for ei jente også :)

• 2 uker senere...

Så morsomt å lese.. jeg har OUL 20 mars, så bare 5 dager til! Veldig spent på om alt er bra, og på kjønn... alle sier det blir en gutt, men jeg har en mini følelse på jente altså... selv om jeg har ei storesøster og lillebror fra før..

Vi skal 3 april. Jordmor sier jente utifra hjerteslagene ;) men jeg er sikker på gutt :)

Så morsomt med en jordmor som tror på sånne ting! Jeg må si jeg stemmer mer for magefølelsen din (den har stemt på meg alle fire gangene). Hjerteslag sier mer om babyen er aktiv i øyeblikket enn hvilket kjønn det er !

Heia alle sammen :)

Er nå i uke 18+2 :) har min termin 26.august :)

Skal på UL i morgen :) altså tirsdag 26. mars :)

Dette er barn nr. 3 :)

Kjente at babyen sparket utenpå magen for første gang på fredag :) Men har kjent liv der siden uke 13 :)

Her har vi på fredag vert på ordinær ul å fikk termin 26 august!! Deilig å få samme dato som jeg har regnet selv!! Barn nr to. Men ville ikke vise seg på ul så kjønn er uvisst. Har jente på 2 1/2 fra før. Har kjent to siste dagene spark som kan kjennes fra utsiden. Men gubben er jo slltid forsen til å kjenne! Men koser meg med bevegelse å nyter den lille som vokser i magen ♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...