Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen 23.01.2013?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 10 dager igjen til Termin,så max 3 uker da:). Håper virkelig lille gutt kommer snart begynner og bli så LEI nå,men begynte ikke og bli det før det var 3 uker igjen til Terminen, nå holder jeg på og bli gal hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg hadde termin IGÅR...:)Fått time på sykehuset til overtidskontroll til mandag,men HÅPER det skjer noe av seg selv før det!

Skrevet

26 dager igjen til termin! begynner å glede meg veeeldig!! :)

Skrevet

13 dager! Jeg har begynt å stirre på magen og si "UT" med streng stemme... :P

Skrevet

14 dager til termin og 26 dager til max!! Så klar for fullmånefødsel til helgen!! :)

Skrevet

7 dager igjen her! Og er lei...

Skrevet

16 dager :) Tar livet med ro, baker litt og pusler hjemme :) Mye kynnere hele tiden, men ingen andre tegn på at noe skjer enda :)

Skrevet

12 dager og har masse å rekke først... Så heldigvis ikke lei enda :)

Skrevet

Akkurat 50 dager til planlagt ks:) blir kanskje flyttet frem og da er det 43 dager..

Skrevet

17dager igjen, og kjenner at nå kan den lille komme:P Har gått hjemme siden uke 7.. Med bekkenplager og alt! Så nå er jeg klar for en ny hverdag:)

Skrevet

28 dager og klar som et egg for å få ut frøkna mi! LEI LEI LEI!!! (takk og lov slipper jeg å gå overtid om det ikke har skjedd noe til termin. Noe positivt med å ha protein S mangel)

Skrevet

23 dager til KS (30 dager til termin ). Håper ingenting skjer fremtid KS dagen. Har to akutte snitt fra før, og ønsker virkelig at det skal foregå i litt roligere former denne tredje gangen ;)

Skrevet

5 dager igjen til termin og venter i spenning på at noe skal skje da....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...