Gå til innhold

Nora og Lucas på Topp 2012

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde tippet at Sofie hadde hoppet helt til topps.

Synes vinnere/taper-listen er blant det mest interessante. Navnene som har økt mest de siste årene er:

Matheo, Liam, Oskar, Isak og Leander

Live, Lilly, Aurora, Hedda og Oline

Liam er faktisk helt på topp i Østfold. Håper ingen lenger tror de gir sønnen et uvanlig navn hvis de bruker dette navnet.

Jeg trodde faktisk Emma vill være på topp i år også,men det var feil, og så trodde jeg at Alexander kom høyere opp. Neste år kommer nok de navnene du nevner til og være på topplistene. Ja vet Liam er veldig populært i østfold,Er langt fra Uvanlig lengre ja :)

Annonse

Ingen overraskelser, bortsett fra Matheo og Lilly kanskje. Veldig greit - nå vet jeg hva minsten i magen ikke skal hete :-)

Synes både Lily og Matheo er nydelig :),men så er ikke jeg så veldig opptatt av om de er populære eller ikke heller :) velger de vi liker i steden :)

Takk :). Ble litt overrasket at Mathilde ikke var på den listen,synes det har vert en del av de i det siste :). Tobias og Sander er på vei nedover ser jeg,de har vert veldig populære, Lucas er mest brukt,og de navnene jeg skal ha er på 2 og 4,men bryr meg ikke så mye om det :)

Annonse

Finner dere resten av lista? Fra nr. 11 og videre nedover?

Jentenamn, 2012

Gutenamn, 2012

på ssb.no/navn viser topp 40

Hadde ikke trodd at Lilly skulle komme inn på topp 40 alt nå. Trodde vi var over Lucas, men det er visst ikke tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...