LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Dette er kaskje ikke noe dere ønsker å dele. Men jeg lurer på om jeg er den eneste som får en menstruasjon av en helt annen verden etter forsøk? Det er ikke bare mengde som øker. Men jeg har kramper som gjør at jeg må legge meg på gulve av og til. Og så får jeg vondt i hodet. Og sliter med å spise. Dette er den tredje mens etter forsøk for meg. Og det har vert likt hver gang. Neste mens er helt normal igjen. Jeg forstår jo at å proppe kroppen full av hormoner kan gjøre ting med en som ikke er normalt. Men jeg forstår ikke hvordan det skal virke direkte inn på menstruasjonen...
dincene Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har endometriose og har det sånn som du beskriver alltid og med meg har det vaert omtrent det motsatte at jeg har mindre nå, i hvert fall etter frys er det mindre. Da går jo man på tablettene liksomt, har jeg tenkt. Men det kan sikkert være det motsatte også. Jeg vil no anta at alt er normalt ved dette gamet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå