Fam.Martinussen Skrevet 23. januar 2013 #1 Del Skrevet 23. januar 2013 Da var 12 uker (pluss noen dager) gått og jeg kan hoppe over i 2.trimester Det er sååå kjekt. Men har faktisk "glemt" at jeg har vært gravid de siste dagene.. Og med god grunn Søndag var jeg fullgått 12 uker, mandag fikk vi svar fra banken om at vi fikk lån og bare noen timer etterpå hadde vi kjøpt hus.. Det gikk så raskt i svingene at vi måtte bare hive oss rundt å begynne å ordne med det ene og det andre så tid til å tenke på noe annet har liksom ikke vært der, Planer gikk rundt og rundt oppi hodet og plutselig i går kveld gikk det opp for meg at det er jo begrenset vha jeg kan gjøre (oppussin, maling og flytting) når jeg er gravid. kan jo ikke akkurat bære i vildensky heller. Men SÅÅÅÅÅ gøy. så nå er det bare litt over en mnd til vi overtar og kan begynne flyttingen... GLEDER meg Alt går bare veien for oss om dagen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144012044-da-kommer-jeg-inn-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå