Gå til innhold

Noen som prøvde natron-testen når du gikk gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemte det, i så fall? :) Hadde jo vært moro å prøve!

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, jeg gjorde ;) Den viste jente men ul sier gutt med 99,9% sikkerhet. Kunne se både pungen og tissen helt tydelig fra undersiden og opp ;)

Plumbotesten funket ikke i det hele tatt...

Skrevet

Hvordan funker natrontesten da?

Skrevet

Natron testen er som følger: Ta 2 ts natron i et glass og tiss på det. Hvis det bruser blir det gutt og hvis det ikke skjer noe blir det jente :)

Skrevet

Da har jeg forsøkt... ifølge natrontesten blir det jente.... men ultralyd sier gutt..

Annonse

Skrevet

Hahaha, det er det morsomste jeg har hørt i dag... Tror ikke jeg gidder å prøve en gang :P

Skrevet

jeg prøvde det to ganger og det viste jente begge ganger og på UL var det ikke noe tvil om at det var en jente =) virket på meg =) men viss dere vil teste noe så prøv gendermaker, jeg tog den i uke 10 og den viste jente =) virket på meg...

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Plumbo-test?

Sett på en cd med PLUMBO og spill møkkamann, om barnet sparker blir det gutt, om du hører nynning i magen blir det jente ;)

Skrevet

Hva er gendermaker?

Høres ut som om de fleste får beskjed om at det er en jente i magen uansett hva som befinner seg der inne, med den natron-testen :P

Skrevet

gendermaker test, jeg bestillte min fra usa =) den stemte på meg, men jeg vet ikke hvor sikker den er...

tror det er gendermaker.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...