Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 11 uker pleier å ha bæsjebleie ca annenhver dag,men siden kl 23 i går har jeg skiftet 4 bæsjebleier! + at han bæsja midt i et skift.. Den har vanlig farge og er bare litt mer tyntflytende enn vanlig.

Har han diaré?? Han virker fornøyd..og skrur sjarmen på fullt når jeg oppgitt skifter enda en bleie ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du eller gir du erstatning?

Hatt 3 bæsjebleier på noen timer før jeg. Jeg ammer. Nå har det gått flere dager siden sist

Skrevet

Sånne dager hadde vi også når vår var så liten.. Men alt er jo vanlig så lenge ungen virker fornøyd...

Skrevet

Jeg fullammer. Avføringen er tynn som vann nesten,men har vanlig farge.. Ja,det er vel normalt dette også! ;-)

Skrevet

Jeg fullammer og det varierer fra dag til dag. Mini er 11 uker og 2 dager. Jeg husker for et par uker siden gikk vi fra 1-2 bæsjebleier om dagen til 8. Da trodde jeg også at mini hadde diare, men etter et par dager var vi nede i 1-2 bæsjebleier igjen, så ingen en dag osv... Jeg tror dette er helt normalt og hadde ikke bekymret meg:-) 0-10 bæsjebleier i døgnet når du ammer skal visst være normalt.

Skrevet

Dette er nok normalt ja;) her er det også sånn. I går bæsjet hun 3 ganger på 1 time ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...