Apple80 Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Gutten vår på 11 uker pleier å ha bæsjebleie ca annenhver dag,men siden kl 23 i går har jeg skiftet 4 bæsjebleier! + at han bæsja midt i et skift.. Den har vanlig farge og er bare litt mer tyntflytende enn vanlig. Har han diaré?? Han virker fornøyd..og skrur sjarmen på fullt når jeg oppgitt skifter enda en bleie ;-)
Lisse_01 Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Ammer du eller gir du erstatning? Hatt 3 bæsjebleier på noen timer før jeg. Jeg ammer. Nå har det gått flere dager siden sist
Mamma til tre gutter Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Sånne dager hadde vi også når vår var så liten.. Men alt er jo vanlig så lenge ungen virker fornøyd...
Apple80 Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2013 Jeg fullammer. Avføringen er tynn som vann nesten,men har vanlig farge.. Ja,det er vel normalt dette også! ;-)
mama78 Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Jeg fullammer og det varierer fra dag til dag. Mini er 11 uker og 2 dager. Jeg husker for et par uker siden gikk vi fra 1-2 bæsjebleier om dagen til 8. Da trodde jeg også at mini hadde diare, men etter et par dager var vi nede i 1-2 bæsjebleier igjen, så ingen en dag osv... Jeg tror dette er helt normalt og hadde ikke bekymret meg:-) 0-10 bæsjebleier i døgnet når du ammer skal visst være normalt.
November-spire-79 Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Dette er nok normalt ja;) her er det også sånn. I går bæsjet hun 3 ganger på 1 time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå