Gå til innhold

Ikke kvalm.. litt bekymret!

Anbefalte innlegg

I dag går jeg inn i syvende uke, og er nesten ikke kvalm (bittelitt murring, men nesten umerkelig). Da jeg var gravid sist, kastet jeg opp hver eneste dag de første tre månedene og var kjempedårlig. Nå er jeg konstant trøtt, men ikke noe mer. Har ikke hatt vondt i magen og ingen blødninger, men lurer allikevel på om det kan være noe galt. Vet at ikke alle blir kvalme, men siden jeg ble så dårlig sist gang stusser jeg litt. Noen andre med liknende erfaringer, og hvordan gikk det..?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144012015-ikke-kvalm-litt-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er gravid for 4 gang og har alltid ligget flat ut omtrent fra positiv test.

Begynte å bli bekymret her forrige uke da jeg gikk i uke 7 og knapt kjente noe. Men nå i uke 8 er jeg ØDELAGT. Den smalt plutselig, nå har jeg lært meg å gjøre husarbeid mm. mens jeg brekker meg for så å fortsette med arbeidet ellers hadde ingenting blitt gjort.

Så med andre ord... plutselig så ligger du langflat,

NYT DET MENS DU KAN! :)

Jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap, men det er jeg nå... URK!!!

Tror det er store variasjoner fra svangerskap til svangerskap, og fra dag til dag for min del... Her kommer kvalmen i bølger, men har (bank i bordet) ikke kastet opp enda

Er vel så at hvert svangerskap er forskjellig tror jeg. Har selv vært ENORMT bekymret i de periodene jeg har følt meg bra, siden jeg har vært så dårlig i noen uker, men så tar det meg plutselig igjen før jeg vet ordet av det. Har også fått endel del "trøst" i å se på programmet på TLC om kvinner som ikke visste at de var gravide engang. Flere av de har jo barn fra før, gjerne vært mye dårlig i forrige svangerskap, og så plutselig merker de INGENTING før fødsel i neste. Tenker at da er det ikke nødvendigvis så ille at jeg kjenner lite :P

Alle svangerskap er ulike, i mitt første klarte jeg ikke stå på beina før 16 på ettermiddagen uten å kaste opp./ nr 2 var jeg bare ulvesulten og måtte spise veldig ofte, for ikke å bli uvel.. var vel aldri skikkelig kvalm.. nå er det 3 gang, og det begynner å dra seg til med kvalmen nå;/

Annonse

I dag går jeg inn i syvende uke, og er nesten ikke kvalm (bittelitt murring, men nesten umerkelig). Da jeg var gravid sist, kastet jeg opp hver eneste dag de første tre månedene og var kjempedårlig. Nå er jeg konstant trøtt, men ikke noe mer. Har ikke hatt vondt i magen og ingen blødninger, men lurer allikevel på om det kan være noe galt. Vet at ikke alle blir kvalme, men siden jeg ble så dårlig sist gang stusser jeg litt. Noen andre med liknende erfaringer, og hvordan gikk det..?

Hei! Titter inn fra 3 tri.. I mitt første svangerskap spøy jeg helt frem til fødsel, jeg er nå 30+6 og har ikke kastet opp en gang, eneste symptom jeg har hatt er bekkensmerter;)

Har virkelig opplevd at to svangerskap kan være veldig forskjellig!:)

Er førstegangs og er 18+5 har enda ikke Vært kvalm e.l ingen symptomer bortsett fra litt mer trøtt og sliten og mye sulten. Ordinær ultralyd idag viste en frisk og fin jente :)

Etter hva jeg skjønner så er jo alle svangerskap forskjellige :) alt er nok i skjønneste orden med deg og babyen skal du se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...