Gå til innhold

Når begynte kvalmen hos dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne gangen fra slutten av uke 4. Blitt gradvis verre, nå er jeg snart 7 uker og håper det snart roer seg selv om jeg ikke har trua... Er kvalm stort sett hele dagen.

Forrige gang var jeg kvalm fra uke 8-12, hovedsakelig på kvelden.

Første gang var jeg kvalm fram til uke 20. Husker ikke når det begynte, men sikkert rundt uke 7-8 en gang.

Annonse

...Igår! Uke 5, Kjennte antydninger i går morges og utover hele dagen, og i dag er det her helt klart igjen. Krysser fingre og tær at det bare er noe som følger med influensaen, sånn at jeg går like "klar av" uhøvlige symptomer i dette savngerskapet også.

Det begynte så smått i uke 5, og ble bare verre og verre for hver dag som går :( I begynnelse brekte jeg bare, den siste har jeg dessverre begynt å kaste opp. Er nå 12+3 og håper det roer seg snart... Hvis ikke vet jeg ikke om jeg klarer å jobbe 100% mer. For oppi kvalmenheten, er jeg også så sliten så sliten, svimmel titt og ofte, utrolig vondt i korsryggen (noe som JM antyder at det er et tegn på bekkenløsning :( ), trøtttttt og ikke minst matlysten er helt på bånn. Tvinger i meg mat så ofte jeg kan. Huff, dette svangerskapet er jeg laaaaaangt mer dårlig enn i det forrige. Da var jeg i topp form :)

Er det noen som har opplevd og bli kvalmere jo lenger ut dere kommer? Jeg er nå 11+4 og har siste halvannen uke fått en mye sterkere og mer langvarig kvalme enn tidligere, blir litt frustrert over det.

Og oftere og oftere kvalm allerede fra morgenen (tidligere mest kvalm på ettermiddag og kveld)

Kvalmen startet hos meg i midten av uke 5. Da ble jeg kjempe kvalm og var det døgnet rundt, men kastet ikke opp. I midten av uke 9 forandret kvalmen seg, er fortsatt kvalm men ikke like sterkt men må plutselig løpe på toalettet og brekke meg. Det er veldig kjekt på jobb, spesielt når man lager så fine lyder når man brekker seg;) hehe! Føler meg litt bedre etterpå da! nå er jeg i uke 11+5 så regner med at kvalmen gir seg helt snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...